İzleyiciler

İzleyiciler

11 Mart 2016 Cuma

Planner Süsleme

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba! 

Planner süslemeyle ilgili çok fazla soru alınca yazısını yazmak istedim
Nasıl süslüyorum? Çıktıları nereden alıyorum? 
Hepsini yazmak istedim 



Şuan elimde kullandığım 2 ajanda var 

Soldaki günlük hayatımla ilgili yazılar yazdığım,sağdaki de 
Blogg ve instagram ile ilgili yazılar yazdığım ajanda bu şekilde bölünce çok daha düzenli oldu bence 

İlk olarak söylemeliyim ki illa bir ajandanızın olmasına gerek yok , büyük bir defter alıp onu da istediğiniz gibi süsleyip notlarınızı alabilirsiniz 



Size fikir olması açısından süslediğim sayfaları paylaşacağım.

Önce süslerken kullandığım malzemeler;

•Makaslar küçük makasla çıktıları keserken daha ince çalışabiliyorum ama siz almak zorunda değilsiniz.
•resimlere delikler açıp ajandaya yerleştirmek için delgeç
•çeşitli renklerde kurdele , ip (isteğe bağlı)
•zımba yine çeşitli o güne özel şeyleri sayfalara zımbalamak için 
•washi tape dediğimiz üzeri desenli bantlar , bendekiler çok güzel olmasalarda idare ediyor 
•ve bir kutuda önceden kesip hazırladığım çıktılar 



Çeşitli post-it ler de kullanabilirsiniz (hepsi accessorize)



Stickerlar büyük rol oynuyor tabi 





Örneklerden önce size ataş üzerine kurdele yapmayı göstermek istiyorum,aslında çok kolay ama sorduğunuz için fotoğraflamak istedim :)



Ataş,kurdele ve makas gerekli malzemeler



Kurdeleyi ataşın içerisinden geçirip düğüm atıyoruz 



Daha sonra nasıl ayakkabı bağlıyorsak aynı şekilde fiyonk&kurdele ne derseniz artık ondan yapıyoruz :) 
Uzun kenarları kesip bu hale getiriyoruz.



Bu şekilde sayfa kenalarına takabilir ve ya benimde yaptığım gibi o gün gittiğiniz sinema,tiyatro,bileti ve ya uçak bileti vs. Sayfa kenarına tutturabilirsiniz 
Geriye döndüğünüzde çok hoş birer anı olarak kalıyorlar bence :) 

Gelelim yaptığım sayfalara ; 





















Tamamen hayal gücünüze kalmış,ben hangi renkle başladıysam ona yakın ve ya o rengin farklı tonlarında çıktılarla,stickerlarla süslemeyi seviyorum.

Umarım sayfalar size ilham verir , ben nisan ayını bitirdim sayılır vaktim oldukça süslüyorum 

Not:Çıktıları bazı kırtasiyeler sticker olarak basıyor ama ben normal bastırıp pritt ile yapıştırdım , bazıları da ajandalarla birlikte gelen stickerlar 

Çıktıların büyük bir bölümü ; •http://ezgierikci.blogspot.com.tr sayfasından
Bazılarınıda ben internetten bulup world de birleştirip çıkarttırdım.
Umarım faydalı olmuştur :) 



•İnstagram : https://www.instagram.com/theworldofbasak/
•Snapchat ; theworldofbsak 
•Soldaki ajanda : https://www.instagram.com/papermore/
•Sağdaki ajanda : http://www.miyadesign.net
 Sevgiler ... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder