İzleyiciler

İzleyiciler

1 Nisan 2016 Cuma

Lipkit bubbly!

Merhaba 

Bugün size geldiğinden beri çok soru aldığım
Lipkitlerden bahsetmek istiyorum 



3 renk bulunuyor , renkler benim çok hoşuma gitti 
Özellikle 2 numara favorim! 

Gözlemlerimden biraz bahsetmem gerekirse

Anında güzel bir şekilde sabitlenip matlaşıyor,matlaşırken dudaklarınızda yanma karıncalanma arası bir his oluyor
İçersinde mentollu bir yağ olduğunu düşünüyorum

Dudaklarımı hiç kurutmadı , sanki hiç bir şey sürmemişim hissi verdi. Opaklığıda gayet iyi 

En çok aldığım soru da dolgunlaştırıyor mu?

Ben üst dudağımı biraz daha kalın çok isterdim, biraz takıntı yapmıştım bu konuyu. 
bu yüzden özellikle aynada bekledim inanılmaz bir dolgunluk olmuyor ama hafif bir dolgunluk sağladığını gözlemledim. 



Fırçası bu şekilde rahat uygulanıyor kaleme gerek duymadım. 

Kalıcılığına gelirsek yiyip içtiğinizde içlerden çıkma yapıyor yani tazelemek gerekiyor 



Renkler bu şekilde 
(iğrenç kalplere bakmayın bu kadar oldu🙈😁😁) 

Benim favorim soft rengi 



Makyaj çantamda yerini aldı diyebilirim.

Denenebilir olduğunu düşünüyorum ben sevdim 💁🏼
Umarım faydalı olmuştur 

Nereden satın alabilirsiniz? 

İnstagram : @lipbubbly 

İnstagram : Theworldofbasak 
SnapChat : Theworldofbsak 

Yeni yazılar için takibe almayı unutmayın!

Sevgiler ... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder