İzleyiciler

İzleyiciler

14 Nisan 2015 Salı

Rimmel London keep calm

Herkese merhabalar !

Yaz ayından beri sürekli sorduğunuz bu şeker mi şeker lipbalmlar sonunda ülkemize geldi biliyorsunuz

Ortadakini geçtiğimiz yaz , arkadaşım sağolsun ingiltereden getirmişti.

Yolladığı günden beri severek kullanıyorum.Verdiği renk çok hoş

Lipbalmları çok seviyorum bu konuda koleksiyonerim sanırım🙆🏼 


Ambalajları çok tatlı her rengine ayrı bayıldım.

Maybelline babylips kıvamındalar diyebilirim.
Aynı oranda renk veriyor aynı oranda nemlendiriyor .
Ve son olarak aynı oranda kalıcı bence

Tabi bunlar suan yeni olduğundan şu sıralar hep bunları kullanıyorum👀

En sık elin gittiği ise keep calm and play yazılı olan. Ne turuncu ne kırmızı hafif bir renk veriyor tam yazlık bence. Sürekli çantamda 



Buraya gelince 2 rengini daha aldım.
Kokusuda gayet güzel rahatsız edici değil.

Denemenizi tavsiye ederim 

Sevgiler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder