İzleyiciler

İzleyiciler

4 Nisan 2015 Cumartesi

MAC Mineralize SkinFinish Natural

Herkese Günaydın! 

Bugün sizlere bayılarak kullandığım MAC Mineralize SkinFinish Natural pudradan bahsetmek istiyorum. 

Ürünün paketi değişti biliyorsunuz

Aynasının oluşu ve kapağının mıknatıslı açılıp kapanmasını çok sevdim.

Bendeki rengi medium plus

her zamanki gibi bana açık vermeye çalışacaklarından görsellerden biraz araştırma yapıp renklere tek tek bakıp öyle seçtim.Ve cilt tonumla tam uydu.

Ben T bölgemde ve gözaltlarımda kullanıyorum.Çok mat bir görünümün aksine parlak ve canlı bir görünüm elde ediyorsunuz.

Kapatıcımı çok çok iyi sabitliyor
Ürün asla cildimde ağırlık yapmıyor çok hafif.


Ben çok yoğun durmaması için,geniş bir far fırçasıyla uygulamayı daha çok seviyorum.Bittikçe tekrar alacağım ürünler arasına girdi bile.



Mutlu pazarlar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder