İzleyiciler

İzleyiciler

30 Mart 2015 Pazartesi

Wet n wild mega clear kaş maskarası

Nerdeyse her gün kullandığım ve çok sevdiğim wet n wild megaclear kaş maskarasının incelemesini yapmak istiyorum

Wet n wild,ülkemize gelmesini çok istediğim markalardan birisiydi.
Özellikle farlarını çok merak ediyordum.

İndirimde gözüme çarpan kaş maskarasını çok sevdim.Bir çok markada var artık,ben 2 kez essence kullanıp bitirmiştim diğer markaları deneme fırsatım olmadı. 

Size ikisini kısaca karşılaştırmak istiyorum


Paket olarak hemen hemen aynılar ama ben bunu daha çok sevdim. 
Kaşımda belli bir kısım yukarı doğru çıktığından rahatsız oluyorum. Ve bunu kapatmak için son 7-8 aydır kaş farı kullanıyorum.İkisinde de kaşlarımı gün boyu taradığım gibi kaldı.Ve farda dağılma,azalma,uçma gibi olaylarla kaşılaşmadım.



Fırçası bu şekilde sık sık dizili

Essencedense bunu daha çok sevmemin nedeni essencenin daha sulu olması yani farı sürdükten sonra vıcık vıcık farın kaşımın üzerine az da olsa bulaşması çok rahatsız ediciydi. Essenceyi tek seferde sürmeniz gerekiyo diyebilirim 
Ama wet n wild daha çok pürel kıvamında fırçaya vıcık vıcık gelmiyor , kaşlarımı istediğim gibi tarayıp sabitliyorum.
Bazı günler far sürmek istemediğimde bile sadece kaşlarımı taramak için de kullanıyorum.Her zaman birisi makyaj çantamda biriside çekmecemde duruyor👯

Fiyatıda gayet uygun indirimde stok yapılacaklar listeme eklendi bile! 


Wet n wild ürünlerini gratiste bulabilirsiniz 

Kirli halde resimlerini çektiğim için kusura bakmayın ilk aldığımda çekmeyi unuttum🙈

Sevgiler mutlu haftalar ... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder