İzleyiciler

İzleyiciler

26 Mart 2015 Perşembe

İpelina Pamukları incelemesi


Geçenlerde ipelinadan gelen bu paketle çok mutlu oldum , daha önce sadece makyaj düzeltme pamuğunu kullanıp memnun kalmıştım.

Ambalajlarını çok sevdiğim bu ürünleri hemen denedim. 

İlk olarak hidrofil ve disk pamuğu daha kullanma fırsatı bulamadım. 

İlk açtığım makyaj temizleme pedleri 
E vitaminli ve aloe veralı  bu pamukları başta sevsemde
Yarattığı bazı kötü etkiler yüzünden kullanmayı bıraktım .
İçerisinde 50 adet bulunuyor pamuklar ince ama dağılma olmuyor. 
Kapağı  açtığınızda kreme benzer bir koku yayılıyor (rahatsız edici değil bence)


Hepsi bu şekilde kat kat dizili halde geliyor. Daha kolay alabilmemiz için o gördüğünüz boşluk kolaylık sağlıyor


İnceliğini bu şekilde çekmeye çalıştım.
Neredeyse 1 hafta boyunca kapatıcı ve rimel ikilisiyle makyaj yaptım. 
6-7 pamukla maskaram tamamen çıktı. 
Far sürdüğümde de kullandım o kadar. Başarılı olmadı bence,gelelim kötü yanlalarına , cildim çok alerjik oldugundan
Bu sonuçlara şaşırmadım . 
Silerken kirpiklerimi döktüğünü fark ettim
ve daha sonra gözlerimin kaşındığını
Son olarak göz çevremden minik minik sivilceler yaptı.


Buda mendil versiyonu içerisinde 5 paket var.yine aloe veralı cilt makyajı için güzel sevdim şimdilik :) 



Gelelim asetonsuz oje temizleme pedlerine buda 5 paket . 
Paketi açtığınızda iki parça ufak mendiller
çıkıyor . İnanılmaz yağlı mendiller tabi aseton kadar hızlı çıkarmıyor . Açık renkler dışında kullanmak mantıklı değil bence tek paket asla yetmez . 
Ama içerisindeki o yağ tırnaklarıma öyle iyi geldiki yumuşacık oldu yani manikür yaparken mendille tırnaklarımı o yağı için silebilirim 🙅
 
Bu arada çekiliş sonucu kazandım ürünleri 

Sevgiler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder