İzleyiciler

İzleyiciler

19 Mart 2015 Perşembe

Maybelline master duo gloss liner

Bu boş günümde size 1 kere kullanıp köşeye attığım bu eyelineri yorumlamak istiyorum . 
Evet evet yorumlamak icin 1 kez kullanmam yetti de arttı bile 👀
Gratis indiriminden eyelinerim bitmisken hemen öylesine fiyatı uygun hemde denemiş olurum diye aldığım bu eyelinerden nefret ettim.
Zaten maybellinede en basarılı eyeliner jel olanı bence.
Fırçası bu sekilde sünger formunda 
Aslında ürün güzel olsa bence fırçası güzel 

Ürün çok sulu tek katta gözükmüyor 
Kat kat gecmeniz gerekiyor
2 kat atıp hala bi siyahlık elde edemedigimi görünce hemen sildim.Bu yüzden kalıcı mı gün içerisinde akma bulaşma yapıyor mu bilemiyorum.Fakat çok sulu oldugundan sürerken göz kapaklarıma da bulaştığını söylemeliyim.Ben eyelinerde hemen kuruyan mat,simsiyah ve pratik sevdigimden bana pek cazip gelmedi açıkçası.
İki kat sürülmüş hali bu şekilde 🙈
Sanırım gloss yazdığından bu kadar sıvı diye düşündüm.
Dikkatsizce almışım🔫

Ben loreal super liner a yeniden döndüm.
Hem pratik ve simsiyah oluşu bana yetiyor. 

Hic tavsite etmiyorum😔 
Sevgiler mutlu günler ... 

2 yorum:

  1. aa tatlım okuyunca şaşırdım çünkü ben de bu ürünü kullandım ,yapısı asla bu kadar sulu değildi :O ben sadece sürüşte problem yaşadım , benim almış olduğum tek katta rengini veriyordu yoğundu, acaba bozulmuş olabilir mii ://

    YanıtlaSil
  2. Belkide aldigim bozuktu🙎

    YanıtlaSil