İzleyiciler

İzleyiciler

18 Mart 2015 Çarşamba

Gliss total repair sıvı saç kremi

Merhabalar :) 

Saç ürünlerini denemeyi çok seviyorum . Bu zamana kadar bir çok marka kullandım. Saçlarım duştan sonra çok dolandığı için yaklasık 1 yıldır gliss in bu sıvı saç kremini kullanıyorum.


Bendeki normal ve yıpranmıs saçlar için olanı 
Bu sprey size anında kolay tarama,saç kırılmalarına karşı koruma,fark edilir esneklik ve yoğun parlaklık vaad ediyor


Sprey formunda bu ürün açık konusmak gerekirse saç açma konusunda bana göre çok iyi ama saçlarımı parlattı kırıklarımı onardı harikalar yaratıyo diyemem en azından benim saçımda öyle bir etki bıraktığını göremedim. başta bu şekilde ; 

Her seferinde çalkalayarak kullanıyorsunuz.
Duştan sonra nemli saçlarıma diplere getirmeden sıkıyorum ve saçlarımı gayet rahat tarıyorum,bu ürünün bir de kokusunu çok seviyorum:)
İndirimlerde çok çok uygun fiyata gelen bu spreye bir sans verin derim 🙈

Sevgiler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder