İzleyiciler

İzleyiciler

10 Mart 2015 Salı

#DİY makyaj çantası!

Herkese merhaba ! 

Dün yaptığım makyaj cantasını çok sevdim . Bugün daha farklı bir model yapıp sizinle de nasıl yaptığımı paylaşmak istedim

İlk yaptıgım bu şekilde 

İki bölmeli yaptığım bu çantayı, 

isterseniz kalem kutusu isterseniz makyaj fırçalarınız isterseniz makyaj malzemeleriniz için kullanabilirsiniz ve ya siz ne koymak isterseniz💁
Ben tabiki makyaj fırçalarımı düşünerek yaptım. Bir göze yüz bir göze göz fırçalarımı koydum rahatlıkla sığdı ve çok güzel oldu.👀
Süslemek içinde aldığım küçük gülleri saplarından ayırarak slikonladım.



Gelelim bugün yaptığıma 

İlk olarak istedigim renkte kumaşı alıp fermuarımdan biraz daha büyük bir boyutta kestim . 
Daha sonra 4 kenarı da biraz ice katlayarak slikonladım ki kenarları düzgün dursun 
 
Daha sonra kumasın tam ortasına fermuarımı koyup üstten slikonladım 
Slikonu fermuarın dislerine getirmemeye dıkkat edin tüm yaptığınız bosa gider . Tabi slikonla yapmak zorunda degilsiniz 
Dikebilirsinizde ama slikonlada gayet saglam oluyo gecen sene çok daha büyük çantalar yapmıştım plaj için👯

Eger ilk yaptığım şekilde istiyorsanız kenarlarıda yapıştırdıktan sonra bir kez daha katlayın aynı şekli elde edersiniz . Fakat daha bunu daha ince kumaşlarla yaparsanız çok daha güzel durur benim kullandığım kareli kumaş gayet uygun tekrar alıcam. Kadifeyle olmaz maalesef. Yani bu kadar düzgün durmaz.
Ben bu sefer daha buyuk bir çanta istedigimden boyutu bu şekilde ayarladım. 
Gördügünüz gibi çok basit ve çok eğlenceli . Nasıl yapacağınız hayal gücünüze kalmış 🙌🌈💞
Sevgiler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder