İzleyiciler

İzleyiciler

25 Şubat 2015 Çarşamba

Şubat ayı favorilerim!

Herkese merhabalar ☺️

Dün zehirlendiğimiz için tüm gün evde boş boş yatmak yerine size şubat ayı favorilerimin yazısını yazmak istedim.

Ten ürünlerinden başlamak istiyorum.
Ten ürünlerine ilgi duymaya ve sevmeye yeni yeni başladım.
 

 Yapısı ince ürünler her zaman tercihim oluyor . Bir kaç hafta araştırdıktan sonra narsın renkli nemlendiricisi ve mac face and body fondöteni kendime uygun buldum.

 Aslında yaklaşık 1 aydır narsı kullanıyorum ama son 1 haftadır mac le de tanışınca ona da yer vermek istedim.

Nars incecik yapısı doğal duruşuyla bittikçe alacağım ürünler arasında ve en güzel yanı kendi cilt rengimle birebir renk bulmamdı.Genellikle bana açık renk verdiklerinden tester isteyip deneyerek emin olup öyle alıyorum artık💪 

Face and body parlak bitişli kuru cildimde gayet güzel ve aydınlık bir görüntü sağlayan çok beğendiğim bir fondoten oldu.Denemek için strobe cream de aldım.ikisinin karışımında duruşunu çok merak ediyorum 👀

Kapatıcı olarak estee louderi deli gibi kullandım desem yeridir . Hatta annemle ikimiz kullandık . Ama hala dolu 🙆 ben daha çok göz kapaklarıma baz niyetine kullaniyorum. Kapatıcılığı oldukca iyi.

Mac pro longwear yüksek kapatıcılıkta,hemen sabitlenen siz silene kadar yerinden oynamayan bu kapatıcıyı çok severek kullanıyorum.

Pudra olarak renkli yerine daha çok , narsin bu pudrasını kullandım. Sabitlemesini incecik yapısını ve içerisindeki minicik ışıltılara bayıldım! 

Allıklara bayılıyorum cebimdekii son parayı yine bir allığa yatırabilirim!🙆 almaya doymadığım tek makyaj ürünü sanırım. 

çıktığından beri kendimi tutup almamak için direndiğim narsın yeni paletine tabiki yenik düştüm👀 birde son 2 tane kalınca artık almam gerekiyor bunlar bir işaret👯 diye düsündüm☺️



Paletin içi bu şekilde içerisinde;
Laguna bronzer 
Miss liberty highlighting powder
Deep throat
Sex fantasty
Final cut

Ben laguna bronzeri çok merak ediyodum bir de deep throat 
İkisine de bayıldım.lagunanın tam boyunu mutlaka almak istiyorum.listeme ekledim.
Allıkların renkleri tam benlik ve kalıcılıları pigmentasyonu harika! 

Mac coppertone allık uzun zamandır aklımdaydı iyikide almışım çok severek kullanıyorum☺️ 

Benefitten dandelion ve poisetint de doğal bir pembelik istediğimde imdadıma yetistiler 💗

Far paleti olarak gecen aydan farksız yine aynı iki paleti kullandım.Çok seviyorum renkler benlik vs ama çok sıkıldım🙆 macten 4 lu bi palet mi yapsam yoksa narsın yeni çıkan paletini mi alsam kararsızım👀 


Ruj olarak uzun zamandır ya nude ya da bordo,kahve gibi renklere takmış durumdayım başka renkler ilgimi çekmiyo
Bordo istedigimde (resimde acik cikmis) ysl 11 numara , ve bence neredeyse her makyajıma uyan nude rujlarım;mac kinda sexy,golden rose (16) son olarak the balm mai billsbepaid. 

Son olarak saç ürünlerim
Jhon frieda dokunulası hacimli saçlar gercekten kullandığım en iyi sampuanlardan , saclarımın daha hacimli oldugunu fark ettigimden 3 keredir alıyorum ve çok memnunum.
Body shop muzlu saç kremi
İste buna bayıldım.kokusuna aşığım nasil güzel bir muz kokusu o🍌☺️💖 
Saçlarımı yumuşatıyo ve kokusu az da olsa kalıyo.
Gliss sıvı keratin içeren sprey . Dolaşan Saçlarımı çok güzel ayırıyor kaç tane bitirdim bilmiyorum

Yves in saç yagını ise düzlestirmeden once kullanıyorum vee bu sekilde çok begendim.saclarım ne kabardı ne elektirklendi ne de uçlardan bozuldu. 
yaklasık 2 gün gayet rahat kullandım
Tüm saçıma en fazla 2-3 damla yetiyo baya bereketli bir ürün bence 

Son olarak garnier makyaj temizleyici seviyorum sürekli alıyorum ten makyajini gayet iyi temizliyo

Favorilerim
Bu sekilde umarim beğenmişsinizdir💖 
Sevgiler...

2 yorum:

  1. Canım çok güzel bir yazı olmuş Nars'ın pudrasını ben de almak istiyorum Mac Coppertone de tam benim rengim şeftali aşık oldum kendisine ♥

    YanıtlaSil
  2. Caniim begenmene çok sevindim! Kesinlikle almalisin pudrayi💖

    YanıtlaSil