İzleyiciler

İzleyiciler

17 Şubat 2015 Salı

Bitenler!✨

Herkese merhabalar 

Hemen hemen aynı zamanda biten ürünlerim hakkında yorumlarımı sizlerle paylaşmak istiyorum☺️


Çok fazla bir sey yok ama yinede paylaşmak istedim


Jhon friedanın dokulunası hacimli saclar serisinden çok memnunum şampanını 3.kez alışım
Saçlarıma az da olsa bir hacim kattığını fark ettigimden kullanmaya devam ediyorum.Kokusu çok güzel,az bir miktarı gayet iyi köpürüyor.
Kremini şampuan kadar sevmedim maalesef.Bir çok insan çok seviyo fakat ben sevmedim
saçlarımı döktüğünü fark ettim üzerine yumuşatmadığınıda . 
dolu olmasına rağmen çöpe gidiyor ne yazıkki ama en son aldığım body shoptaki muzlu saç kremine bayıldım! Subat favorilerimde bahsedicem☺️

Yves rocherden aldığım sampuan beni mahvetti desem yeridir,saclarımda stresten oluşan saç derimdeki kabuklanma yaklaşık 1 yıldır yokken bu sampuani kullanmamla yeniden başladı.Tekrar eczaneden ekstra doktorumun verdigi sampuani yeniden aldım ve geçirmeye çalısıyorum🙇

Yine bir yves rocher ürünü,narlı duş jeli bu markanın duş jellerini seviyorum.Güzel köpürüyo ve suyla temas ettiginde koku asla değişmiyor duştan sonra da kokuyu hissedebiliyorum tavsiye ederim☺️

The body shoptan aldığım papatya özlü göz makyaj temizleyicisini hiç sevmedim.
Gözlerim çok fazla yandı ve kızardı.makyajı çıkarma konusunda berbat değil ama bunlara katlanamam🙈
Sephoraya geri dönüyorum☺️

Body shoptan memnun kalmayınca indirimde neutrogenanınkini denemek istedim.Gayet güzel çıkarıyor fakat fazla yağlı.silerken yüzümdeki o yağlı his beni çok rahatsız etti.


Uzuun zamandır kullandıklarım 
Bittikce sürekli alıyorum yüzümdekii kuruluğu öyle güzel alıp yumuşatıyor ki başka bir şeye ihtiyacım kalmiyor.

Geceleri özellikle bepanthen plus ı alnıma uygulayıp yatıyorum.Kışın alnım resmen tahta gibi 🙈 gün boyu gayet güzel nemlendiriyo bayılıyorum💖

Makyaj ürünlerinden severek kullandıklarım bitti
Loreal cc kremi çok severek kullandım bendeki solgun görüntüyü azaltıp daha saglıklı dinç bir görüntü kazandırıyodu 
Varsa kızarıklıklarımıda gayet iyi kapatıyordu.Günlük makyajlarımda severek kullandım.

The balm eyeliner beniim en begendigim  eyeliner,simsiyah hemen sabitlenen bulaşma asla yapmayan,incecik fırçali indirimlerde kaçırılmaması gereken bir ürün bence.İndirime girdiginde tekrar alıcam💕

Ve son ürün benim en sevdigim maskaralardan benefit they're real! Çok seviyorum.Durusu sayfamda mevcut,Tek kötü yanı zor cıkması onu da sephoranın makyaj temizleyicisiyle hallettim 2 katta tek tek ayrılmış ve dolgun kirpiklere sahip oluyorum ve gün boyu akma ve bulaşma yapmıyor💪 
Hala 2 tane açılmamış var stok kutumda👀.

Golden rose oje kurutucu sprey. 
Aslında sürekli olarak kalyonu kullanıyordum.
Farklı bir marka denemek istedim,kurutması güzel ama acı badem kokulu ve çok yağlı.acı badem kokusunu hic sevmem.Ellerimdeki o yağlı histen de hiç hoşlanmadım.Yani tekrar asla almam🙈

Vee son çok sayıda benri kare ve disk pamuk!

Sevgiler ... 

1 yorum:

  1. Merhaba, instagramdan takipteyim zaten :) Şimdi burdan da takipteyim, bana da beklerim ;) Sevgiler…

    YanıtlaSil