İzleyiciler

İzleyiciler

31 Ocak 2015 Cumartesi

Alışveriş !

Merhabalar☺️

İnstagrama ard arda resim koymamak için kısaca buradan göstermek istedim✌️

Sephorayı yazmıştım zaten 
Onun dışında ikinci ürüne %30
İndirimim gelmiş ,mutlaka kullanmak istiyorum☺️

Mudo dan bunları aldım
Pamukluğu sitesinde görmüştüm hemen aldım (19₺) diğeride çok hoşuma gitti oda 23₺

Accessorizede hiç bir şey kalmamıştı daha önce altın sarısını aldığım kartlığın pembesini de aldım her ne kadar mora yakın çıksa da (6,75₺)☺️

Son olarak gratisten iki paket benri disk pamuğu aldım.
Watsonstan
İpeline makyaj temizleme çubuğu
Ve sürekli kullandığım rimmel london nail nurse ve kaş makası☺️

Sevgiler ... 

2 yorum:

  1. Mudonun seffaf kutularindan bende cok memnunum icide gayet guzel bolumlendirilmis gulerek kullan

    YanıtlaSil
  2. Evet çok sevdim bende sizde gule gule kullanin ☺️

    YanıtlaSil