İzleyiciler

İzleyiciler

20 Ocak 2015 Salı

Ocak favorilerim/saç ve cilt bakımı✌️

Favorilerime saç ve cilt bakımı ürünleriyle devam edelim☺️

Cildimde kullandığım çok az ürün var diyebiliriz 

İlk olarak niveanın bu hassas temizleme kremini ikinci alışım severek kullanıyorum. Bittikten sonra kielshın ürünlerini kullanmak istiyorum.niveanın içinde minik peeling etkili taneler var rahatsız edici değil.
Clean&clear ın ise taneleri biraz daha elle tutulur ve sert . Ben bunu burnumun üzerindeki siyah noktalar için kullanıyorum ve gerçekten gözle görülür bir şekilde etkili olduğunu görüyorum.Krem yapıda olan bu ürünü genellikle duşta uygulamayı tercih ediyorum hemen sürüp bir kaç saniye masaj yapıp duruluyorum ve çok pratik oluyor gerçekten.Bunu da ikinci kez kullanışım.

Saçlarımda ise jhon friedanın dokunulası hacimli saçlar serisini kullanıyorum ve çok memnunum.Şeffaf şampuanların daha iyi olduğunu duymuştum.Bu da renksiz ama kokusu mükemmel bir şampuan☺️Saçlarım fazla ısı uygulamam ve başka sebeplerden dolayı çok fazla dökülüyor.Bu sorunuma birazda olsa etki etti ve saçlarım tekrar kalınlaşmaya başladı tabi bu süre içinde ısı kullanmamaya daha az zarar görücek şekillerde kullanmaya özen gösterdim.3.kutuya başlamak üzereyim ☺️

 Jhon friedanın aynı serisinin kremini de almıştım fakat onu sevemedim.Ve bir krem arayışına girmişken,body shoptan aldığım bu muzlu saç kremine 
b a y ı l d ı m!
Saçlarım yumuşacık oldu,zaten olmasaydı bile sırf kokusu için kullanabilirdim👯 nasıl güzel muz kokuyor sabaha kadar koklayabilirim👀 şuan bu yazıyı yazarken yanımda ve koklayarak yazıyorum🙈🍌

En sevdiğim iki koku 
Birisi lancome midnight rose 
Diğeri ise body shop white musk

Lancome ;Ahududu,Kuş üzümüŞakayık,Gül,Yasemin,Vanilya,Misk
Body shop;çekici ama çok hafif,temizlik kokusu içeriyor 



Saçlardan bahsetmişken bayılarak kullandığım yves den aldığım bu yağı biraz anlatıyım size 

İçerisinde;Organik Jojoba Yağı,Babassu Yağı,Güney Amerika Fındığı Yağı bulunan içeriği oldukça zengin olan bu yağa tek kelime ile bayıldım.Saçlarımı hem parlatıyor hemde yumuşacık yapıyor.Duştan sonra nemli saç uçlarıma uygulamayı tercih ediyorum.Bitene kadar her ay favorim olmaya aday!




Vucuduma en çok kullandığım krem ise vs nin bu coconut passion olanı👌




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder