İzleyiciler

İzleyiciler

27 Ocak 2015 Salı

#Diy Defter süsleme!

Izmirde bugün kapalı,yağmurlu bir hava var,yani çok sıkıcı bir gün☺️✋

Masamda duran defteri görünce kapağında minik değişiklikler yapmaya karar verdim☺️ ve
Bunu sizlerlede paylaşmak istedim.

Malzemeler resimde görüldüğü gibi;
Şekilli makaslar
Normal makas
Herhangi bir dergi 
Süslemek istediğiniz defter
Uhu ve ya pritt
Minik pense (şart değil)
Ve 3 tane a4 kağıdı

İlk olarak dergiden istediğim beğendiğim resimleri kesmekle başladım

İlk önce resimleri şekilli makaslarla kestim,sevmedim ve normal makasla devam ettim.


Resimleri kestikten sonra a4 kağıdını alıp
Hangi resmi nereye yapıştıracağımı belirledim.


Daha sonra bu minik penseyle defter tellerinin aralari kapağı çıkacak şekilde azıcık aralarını açtım.
Bunu elinizle de yapabilirsiniz fakat biraz acıyo ve orantısız genişleyebiliyor.
Eğer böyle pense tarzı bir şeyiniz yoksa,makasın ucuyla da hafif hafif ittirebilirsiniz.


Kapağı çıkarttıktan sonra giriş deliklerine gelmeden 3 a4 kağını üst üste yapıştırdım ki alltaki sarı kapak belli olmasın tamamen kapansın.


Yapıştırdıktan sonra kenarlardan artan kısmı kestim☺️
 Daha sonra belirlediğim gibi resimleri yapıştırdım.Fazla boşluk kalınca dergideki parlak "ALL" yazısını gelişi güzel kesip boşlukları doldurdum.Hem parlak bir görüntü kazandırdım hem de beyaz kalan kısımlar biraz olsun kapanınca daha düzgün bir görüntü elde ettim☺️


Ve son olarak önceden aldığım ince otrişten defter boyutunda keserek gözüken telleri ve sarı kısmı kapattım.Yapımı
hem çok kolay hem de kendi yaptığını kullanmak ayrı güzel bence ☺️ 
Sizinde sıkıldığınız defterleriniz varsa bu şekilde süsleyebilirsiniz 

Sevgiler ... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder