İzleyiciler

İzleyiciler

28 Ocak 2015 Çarşamba

Favori Aydınlatıcılarım!

Herkese merhaba ☺️

Uzun süre mat,ışıltısız makyajlar yaptım.Cildim kuruyken neden bunca zaman böyle yapmışım ki diyorum kendime✋☺️ 
İçerisinde sim,ışıltı olan hiç bir ürünü almazdım.

İlk aldığım aydınlatıcı the balm mary lou
İlk önce büyük fırçarla denedim.Fakat çok abartılı bulup.Bana göre değil diyip kullanmayı bırakmıştım

Mary lou hem çok güzel hemde oldukça tehlikeli bir aydınlatıcı,çok pigmentli olduğundan disco topuna dönme ihtimaliniz çok yüksek☺️
Bunu aynı zamanda far olarakta kullanabiliyorsunuz .
Yaklaşık 1 aydır daha sık kıllı geniş far fırçalarıyla uyguladım ve bu şekilde daha çok sevdim.


Ecotoolsun far fırçasıyla ve ya the balmın geniş far fırçasıyla uygulamayı seviyorum



Sıradaki benefit high beam!

Bu inanılmaz pratik,fotoğraflarda duruşunu çok sevdiğim,minicik olmasına rağmen çok bereketli olan bir aydınlatıcı.


Bu uçuk pembe renginde fakat ışıltıları beyaz olduğundan bu şekilde duruyor


Bu aralar ıslak duran aydınlatıcı makyajlara bayıldığımdan bu elimden düşmüyor diyebilirim.

Bir diğer benefit iste girl meet pearl!


Bu resimde high beam gibi gözükse de 
Aslında pembe ve içerisinde altın ışıltılar olan bir aydınlatıcı. 

Bunu da en yaz high beam kadar seviyorum ama kendime altın ışıltıyı fazla yakıştırmıyorum🙈 bazen hoşuma gidiyor bazen de hiç gitmiyor ☺️ Yine de koymak istedim.

Sevgiler ... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder