İzleyiciler

İzleyiciler

18 Ocak 2015 Pazar

Yeni bir #Diy projesi !

Herkese merhabalar☺️

Diy projelerine bayılıyorum,oturup saatlerce bunların videolarını izleyebilirim

Sadece diy projeleri yapan yabancı youtuberları izlemeyi çok seviyorum.
Geçen ay tesadüfen izlediğim bir sabah rutininde denk geldim bu projeye ve çok hoşuma gitti

Bugün dışarı çıkmışken malzemelerini almak istedim.

6 tane mıknatıs aldım
Bir yazı taktası
Uhu
Ve bunların dışında slikon tabancısına ihtiyacınız var 

İlk olarak istediğiniz ürünleri seçmekle başlayın ve daha sonra bir mıknatıs tahtaya bir mıknatısta tablonuzda yer almasını istediğiniz ürününüzü seçin slikonlamaya başlayın! 

Yalnız allık far paletini tartmadığından bende the balm ürünlerini tercih edip dış kaplarını slikonladim ve paleti tekrar içine koydum düşmedi ve çok sağlam oldu

2 rimel ve ruju da mıknatısla yapıştırdım 

Kalan boş kısımlarada dergilerden kestiğim makyaj malzemesi,parfüm ve oje resimlerini yapıştırarak doldurdum

Kenarlarını pembe bir otriş tarzı tüylü bir şeyle süslemek istiyorum en yakın zamanda onu da yapıcam

İşte bitmiş hali
Umarım beğenmişsinizdir ve sizde denersiniz ☺️
Sevgiler✌️

4 yorum:

  1. diy projeleri yapan hangi yabancı youtuberları takip ediyosun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ann le en sevdigim onun disinda bethany mota ✌️

      Sil
  2. Bu projeleri ben de cok seviyorum hem eğlenceli hem de pratik oluyor eline sağlık :) Bu arada hayırlı olsun canım Devamını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. cok tesekkur ederim canim benim💖

    YanıtlaSil