İzleyiciler

İzleyiciler

25 Ocak 2015 Pazar

Blistex Medplus

Mutlu pazarlar!

Aslında bu lipbalmı yeni aldım fakat hemen etki ettiğini gördüğümden sizlerle paylaşmak istedim☺️


Daha cuma günü aldığım bu lipbalmı çok sevdim.
Son 2 haftadır dudaklarım ilk kez aşırı çatlıyordu ve kanıyordu. 
Ne alsam ne yapsam diye düşünürken blistex in bu medplus olanının çok iyi ve iyileştirici özelliğininde olduğunu okuyunca hemen aldım.

Hem kavanoz hemde bu tarz benim aldığım şekilde satılıyor.
Kavanoz şeklindekini dışarıda kullanmak için hijyenik bulmadığımdan ben bunu almayı tercih ettim.


Tamamen renksiz,yoğun derecede mentollü bir lipbalm bu. Ben mentollü dudak balmlarını çok sevdiğimden rahatsızlık duymadım.Aksine çok sevdim

Gece kalın bir tabaka halinde sürüp öyle uyudum.Ve Yaklaşık 2 gün içerisinde geçmeye başladığını fark ettim.
Gün içerisinde de azaldıkça uygulandım tabi. 

Dudaklarım yumuşacık oldu,o sertlik ve kuruluk bitti.

Fiyatı 9 tl,denemenizi tasviye ederim!

Sevgiler ... 

2 yorum: