İzleyiciler

İzleyiciler

20 Ocak 2015 Salı

Alışveriş☺️

Merhabalar ☺️

Son zamanlarda aldıklarımdan kısaca bahsetmek istiyorum ki indirim varken belki bakmak istersiniz ☺️

İlk olarak benim eeen sevdiğim mağazalardan birisi olan accessorize den aldıklarımı göstermek istiyorum buranın her şeyine bayılıyorum ☺️ Özellikle indirimde tadından yenmiyor!

Ben şimdilik bunları alabildim,ama bir kaç sefer daha giderim herhalde indirim boyunca ☺️ 

En arkadaki büyük şeffaf çantayı çok sevdim.İçerisine bu aralar sürekli kullandığım bir kaç ürünü koymayı tercih ettim.Makyaj yapmak istediğimde hemen bu çantayı alıp geçiyorum aynanın karşısına ☺️ Fiyatı 12,50 

Aldığım 2 defterede bayıldım! Zaten oranın defterlerini sevmeyen yoktur diye düşünüyorum☺️ 
Küçük olan 5,74₺
Büyük olan da 12,50₺ 

Son olarak bu cici bozuk para cüzdanını da sanırım 15₺ ye aldım☺️


Sıradaki alışverişim body shoptan 
İndirime girdikten çok uzun bir zaman sonra gitme fırsatım olduğundan maalesef spreyleri kaçırdım çok kötü kokular kalmıştı...

Bende merak ettiğim muzlu saç kremini aldım (19₺)ve makyaj temizleyicisini aldım bu indirimdeydi (4,90₺)bu temizleyiciyi çok merak ediyodum ve küçük boyunu görünce hemen alıp denedim ve çokta beğenmediğimi söylemeliyim.Bir kaç sefer daha kullanıp bu ürünü daha detaylı yorumlarım zaten👯 

Gelelim watsonsa 


Watsonstan bu şeker yastık bana 9,90₺ ye geldi.Sally hansen in ojesinin bu rengi çok hoşuma gitti (210) 12₺ 
Ve rimmelin bu bayıldığım top coatını aldım 5,90₺

Tabi sephoraya girmemek olmaz ☺️ 
Narstan uzun zamandır merak ettiğim transparan pudrasını aldım 110₺
Ve indirime girsede alsam dediğim fırça indirime giridiği için hemen kaptım 25₺
Bu fırçalar çok yumuşak ve seyahatler için çok uygun bence.


Forever new e de yine geç uğradığımdan bu ipad mini kılıfını alabildim bir şey kalmamıştı☺️ 34,90₺
Siz indirimlerden neler yakalayabildiniz? 
Umarım keyifle okursunuz ☺️
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder