İzleyiciler

İzleyiciler

20 Mart 2015 Cuma

I💗heart chocolate palet ilk izlenimlerim


Merhaba👼  


Bu sabah elime ulaşan @pelliniofficial instagram hesabından aldığım I💗heart chocolate paletin renklerini,göstermek ilk izlenimlerimi sizinle paylaşmak istedim. 



Herkesin bildigi gibi bu paletin orjinali too faced de , onu mu alsam dupe olanını kararsız kalmışken dupe olanını aldım. 

Tabiiki bu kokmuyo👀👃

Dış ambalajı en az too faced kadar iştah açıcı🙆 

Geldiğinde maalesef bir renk kırılmıştı sonra mua paletimde neredeyse aynı renkten oldugunu görünce hic üzülmedim.Kırık farı temizleyip farları kurcalamaya başladım 


Renkler bu şekilde tam benlik! 
Tek kullanamayacagım renk üst kısımdaki koyu yeşil 

Farların pigmentasyonu güzel bazla çok daha fazla kendini göstereceğinden eminim farlar çok kuru degil. 


Bunlarda palette ilk gözüme çarpan renkler 💞

Fikir edinmek icin uygun fiyata gayet güzel bir palet bence 👀 

Bu palete ve ülkemizde olmayan daha bir çok ürüne instagram @pelliniofficial hesabından gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.
Yanında hediye edilen likit allığın rengine ayrı bayıldım.
İlk fırsatta onunda yazısını yazıcam
Sevgiler ...

3 yorum: