İzleyiciler

İzleyiciler

23 Mart 2015 Pazartesi

Yves Rocher Onarıcı Saç Bakım yağı

Hazır hava yağmurlu,ve bir kac saat evdeyken saçlarıma yaklaşık 2-3 aydır uyguladığım yağın incelemesini yapmak istedim. 

Saç ürünlerini denemeyi çok seviyorum özellikle yağlar çok ilgimi çekiyor,Daha önce saç yağı olarak , 40 çesit bir yag karışımı,gliss,ve son olarak lorealin herkesin bayıldığı mucizevi yağını kullandım.Ama hepsini bir kenara atmamın sebebi yves rocherden aldığım oldu. 


Gliss ve loreal elinize aldığınızda daha slikonumsu yapıda gercek yağ gibi degil ama yves gercekten yağ kıvamında bu benim için artı bir özellik 

İçeriği oldukça zengin olan bu yağın içersinde Organik Jojoba Yağı,Babassu Yağı,Güney Amerika Fındığı Yağı bulunuyor.

Tüm saçıma en fazla 3-4 damla gidiyor


Minicik bir ağıza sahip olduğundan istesenizde elinize fazla alamıyorsunuz yani fazla dökmenizin ihtimali yok. 

Ben akşam duştan sonra nemli saçlarıma uygulayıp yatıyorum . 
sabah saç uçlarım daha yumuşak ve parlak duruyor,daha kolay taranıyor. 
ben diplerime diplerime getirmeden uyguluyorum.
Aslında diplerede çok uygulayanlar varmış fakat benim derimde farkli sorunlar olduğundan denemeye sıcak bakmadım. 

Bir süredir saçlarımı düzlestirmeden önce kuru saç uçlarımada çok az uyguladım ve hemen uçlardan bozulan ve elektriklenen saçlarım ben yıkayana kadar dümdüz,parlak ve elektiklenmeden kaldı. 

Unutmadan inanılmaz bereketli bir ürün bence damla damla kullandığınızdan bitmek bilmiyor 🌟

Saçlarını onarıyor mu? Diye sorarsanız o konuda mükemmel degil harikalar yarattı hic kırık kalmadı diyemem.fakat hiç fark olmadıda değil.Tabi saç uçlarımdan düzenli olarak aldırıp bu yagı sürmeminde faydası oldugunu düşünüyorum.


İnstagramda da bahsettigim gibi saçlarım tam eskisi gibi olmaya başlamışken düzlestiriciyi abartıp yine incelmeye başladığını görünce bir süre bırakma kararı aldım. 
Zaten hep,saçları dalgalı olanlar düz , düz olanda saçlarını dalgalı ister 🙈 

Fiyatını hatırlamıyorum ama çok pahalı değildi ☺️
 
Sevgiler ... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder