İzleyiciler

İzleyiciler

13 Mayıs 2015 Çarşamba

Benefit Real Tempting Threesome!

Herkese merhaba !

Geçenlerde sephoraya gittiğimde bir set gördüm , setin içerisinde mini boy they're real maskara,mini boy temizleyicisi ve tam boy push up liner bende hazır bu eyelineri çok merak ediyorken denemek için aldım.



O gün they'real maskarayı sürdüğümden ilk olarak temizleyicisini denedim.Kremsi bir yapıdaki ürün kirpiklerimi dökmeden gayet güzel bir şekilde maskarayı söktü ve çok az bir miktarı yetti.

Ama tam boy fiyatı gereksiz pahalı bence,indirim vs olursa alabilirim bir tek şuan kaldırdım tatile gitmeye yakın çantama atacaklarım arasına girdi☺️


They'real ı ne kadar sevdiğimi takip edenler bilir o yüzden onun hakkında konuşmuyorum bile 👀




Gelelim push up a 

Kapağını açtığınızda bu şekilde bir turuncu tıpa diyebilceğim bir şey çıkıyor.
Birisi her kullanımdan sonra o tıpayı tekrar yerine takmam gerektiğini yoksa çabuk kuruyacağını söylemişti bende öyle kullanıyorum.



Tıpayı çıkardığımızda uç kısmı bu şekilde , (dayanamayıp kullandığımdan ucu kirli kusura bakmayın) 


Slikon bir uca sahip , arkadan çevirdiğinizde ürün gelmeye başlıyor ve gayet rahat bir şekilde çekiyorsunuz 
Ben genelde sol gözüme çekmekte zorlanırım,bunda okadar zorlanmadım diyebilirim.Normalden daha kısa sürece ve daha düzgün çekebildim.



Simsiyah ve gün boyunca akma bulaşma ve bu ürünü almakta bana tereddüt ettiren parçanlanma olayını yaşamadım.




Bitince tekrar alır mıyım? Tabiki almam çünkü bence gereksiz pahalı ölüp bitmedim açıkçası . Push up tek başına 94₺ ben bu seti 89₺ ye gördüğüm için aldım,birazda deneme amaçlı yani

Bitice uç kısmı aşınana kadar fırça gibi kullanmayı planlıyorum çünkü ucu gercekten en azından benim için kullanışlı.

Sevgiler ... 


1 yorum: