İzleyiciler

İzleyiciler

11 Mayıs 2015 Pazartesi

Nisan-Mayıs Favorilerim

Herkese merhabalar ! 

Nisan ayı favorilerimi yazıyorum diye paylaştığımın resmin üzerinden baya zaman geçti biliyorum🙈 Ama 
Mayıs ayınında neredeyse ortasına geldiğimiz şu günlerde hala aynı ürünleri kullandığımı fark edince iki ayı birleştirmek istedim ☺️





Ten ürünlerinden favorim ilk olarak MAC face and body fondoten , benefit girl meets pearl aydınlatıcıyla karıştırıp kullanıyorum.Verdiği ışıltılı görünüme bayılıyorum.Pudra olarak MAC msf i tercih ettim.Pudrayi sadece kapatıcımı sabitlemek için kullanıyorum ve cok memnunum tek kötü yanı sadece biraz tozutuyor

Gecenlerde kofre halinde aldığım benefit setten çıkan push up liner ı sevdim.
Gayet rahat bir şekilde çekebiliyorum.
Siyahlığı kalıcılığı hoşuma gitti.Daha detyalı yazısı en kısa zamanda gelicek.

Maskara olarak şu sıralar tercihim mac 
Bir kaç gündür insanlar maskaramı sorunca daha cok sevmeye başladım😅

Kirpiklerimi uzatıyo dolgunluguda gayet iyi veriyor iyi anlaşıyoruz 



Bu ara far pek kullanamdım diyebilirim
Meet matt nude paletteki kahve tonlarıyla daha öncede bahsettiğim bir kısmı yukarı doğru çıkan sağ kaşımı kapatıyorum. 

Far kullanmak istediğim zamanda artık herkesın bildigi bu too faced in chocolate paletine dupe gösterilen palete elim gitti .
 


Ruj olarak;

Revlon 001
MAC kinda sexy 
Golden Rose velvet matte 16 numara



Aydınlatıcı artık her ay favorim benefit high beam minik olmasıda ragmen hala bitmedi 



Allık olarak narsın paletindeki renklerde gidip geliyorum , bronzer olarak yine palette bayılarak kullandığım laguna 

Onların haricinde Mac coppertone allık favorilerim arasında yerini aldi.

Resimlerin kalitesi neden düşüyo buraya koyduğumda hiç bir fikrim yok çok üzüldüm
Sevgiler mutlu haftalar💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder