İzleyiciler

İzleyiciler

18 Ekim 2015 Pazar

Alışveriş ✨

Herkese merhaba!

Bir süredir aldığım ürünleri sizlerle paylaşmak istiyorum 


Migrostan başlıyım ; 

Renovanın bu kokulu mendillerine bayıldım. Hem renkli hemde nasıl güzel kokuyor her biri 

Sarı olan milkshake&mango 
Pembe ; gül kokulu


Ağız çalkalama suyum azalmışken , en sevdiklerimden biriside indirime girmişken almadan olmazdı. 
Daha sonra merak ettiğim için bu şampuanı aldım kokusu harika


Son olarakta niveadan çok sevdiğim bu kremi aldım


Daha sonra D&R dan bu tatlı defteri aldım liste yapmak için
İçi de desenli çok sevdim

Watsonstan sadece bu minik dudak kalemini aldım , daha önce rimmel london dan dudak kalemi kullanmamıştm.

The body shopta %50 ye varan indirim vardı . Bende bu seti seçtim kendime

Sevile girmesem olmazdı 😏
Chanelin yeni koleksiyonundan bir allık ve les beiges 

Veeee sephoraya girdim
Uzun süredir istediğim bir kaç seyi aldım
İlki beauty blender umarım bende severim
Diğeri ise severek kullandığım
 Nars laguna bronzer 
Son olarkata gidip gelip baktığım , elime sürüp her defasında rengi çok güzel dediğim bu aydınlatıcıyı sonunda aldım.

Accessorize den aldığım bu kolyeye bayıldım. Altın kaplama aksesuarların bulunduğu bir kısım oluşturmuşlar oradan aldım. Taktığım gün bir sürü kişi nereden aldığımı sordu😁 

Alışverişim bu kadardı :) 

Sevgiler ...

İnstagram;Theworldofbasak

2 yorum:

  1. Merhabalar yazilarini severek okuyorum ama fiyatlarini yazarsan daha coook sevinecegim 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fişleri çoğu zaman atıyorum , dikkat etmeye çalışırım teşekkürler :)

      Sil