İzleyiciler

İzleyiciler

11 Ekim 2015 Pazar

Sephora Makyaj temizleyici

Merhabalar 

Bugün çok sevdiğim ama son 2-3 aydır pek elimin gitmediği sephora makyaj temizleyiciden bahsetmek istiyorum



Bu üründen 2-3 tane seyahat boy , 1 tane de bu tam boyundan bitirdim.

Göz makyajını çok güzel çıkarıyor , yüzümde hiç bir sivilce vs yaratmadı , theyre real maskarayı bile gayet güzel çıkarıyor . Fakat çok fazla pamuk harcaması ve biraz yağlı olması canımı sıkmaya başladı. 


Hele ki MAC cleanse of oil aldıktan sonra.

Bu yazıda vazgeçmeme eksi yanlarını görmeme neden olan bu üründen de bahsetmek istedim size . 

Neredeyse her gün kullanıyorum ve daha %90 ı duruyor 

Çok pratik,tüm makyajı söküp atıyor,

Bu ürünü alırken çok tereddüt etmiştim yağ olduğu için , bu yüzden seyahat boyunu tercih ettim 

Elime 1 pomba alip "kuru" yüzümde gözlerimi yavaş yavaş ovuyorum
Ve yıkıyorum

Önce sizi pandaya çevirip daha sonra makyajdan arınmış bir cilt veriyor 

Kokusuda bana göre portakallı 😁

Artık sadece makyajımı bununla çıkarıyorum , bittikçe alırım diyeceğim ama biteceğe de benzemiyor çok bereketli . 

Çok sık ufak tatillere çıktığımızdan hemen bunu çantama atıp çıkıyorum . 

Çok işimi görüyor gerçekten

Denemenizi tavsiye ederim

Sevgiler... 

İnstagram;Theworldofbasak

3 yorum:

  1. Mac'in yağının fiyatı ne acaba merak ettim :)) bir de portakal kokulu olduğunu duyunca almak istedim 😄😄 ben sephoraninkini yeni aldım. Daha kullanmak nasip olmadi. Bitince mac alırım belki 😄😄 Seda

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, fiyat bilgisine sitesinden ulaşabilirsiniz hatırlamıyorum . Denemenizi tavsiye ederim sevgiler :)

    YanıtlaSil