İzleyiciler

İzleyiciler

10 Ekim 2015 Cumartesi

MAC Fix +

Merhabalar 

Çok severek kullandığım bu üründen bahsetmek istiyorum sizlere. 



Ben daha önce 2-3 kez seyahat boyunu bitirdim,hatta birine yazın kolonya koyup dolaba attım tatile giderken yolda baya işimi gördü 😁 

Bu renkliler ise esanslı seri 
Limon,hindistan cevizi,gül,salatalık vs bir çok yeni seçenek geldiğini görünce ilk olarak gül kokuluyu tercih ettim. 

Tekrar mac e gittiğimde bu serinin limited olduğunu öğrenince üzüldüm açıkçası yedeklemek için birde salatalık kokulu olanını aldım. Başka bir tane daha almak istiyorum🙆🏼

Gelelim asıl işlevine fix + aslında 
Makyaj sabitleyici olarak geçiyor fakat makyajı yüzünüze yapıştırıyor mükemmel sabitliyor diyemem. 


Makyajdan önce cildimi ferahlatmak için makyajdan sonra da cildimdeki pudramsı görüntüyü azaltmak için kullanıyorum. 

Makyaj sabitlemesi sıfır diyemem , farları güzel sabitliyor bence , ayrıca fırçanıza sıkarak pigmentasyonu zayıf farları daha iyi bir hale getirip kullanabilirsiniz

Ben birde makyaj süngerime sıkıp kapatıcımı yayıyorum 

Sıklıkla kullandığım sevdiğim bir ürün 


Bunları istemezseniz seyahat boyunu alıp deyenebilirsiniz 


Sevgiler... 

İnstagram;Theworldofbasak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder