İzleyiciler

İzleyiciler

11 Ekim 2015 Pazar

H&M Lip balm

Merhabalar! 


Son 2 yazıdır bu dekoru kullanıyorum , çok sevdim . Sürekli değiştirmeye çalışıyorum bir kaç şey daha buldum bile👌🏻 umarım hoşunuza gitmiştir sizinde 

Neyse 
Beni takip ediyorsanız h&m i çok sevdiğimi biliyorsunuzdur. 

Ankara ya bazen sırf h&m için gittiğim oluyor. 
Şükür izmire de açılıyor , açıldıktan sonra ilk 1 ay ürün kalır mı bilinmez , yine bana ankara yolları gözüktü 😋

Genellikle makyaj ürünlerine pek rastlamıyordum , son gittiğimde sanırım cepa avm de kocaman bir stand vardı 
Saç spreyleri , vucut losyonları, makyaj ürünleri-aksesuarları hepsi birbirinden güzel duruyordu 

Bende merak ettiğim bir kaç
Ürünü aldım , iki tanesi de bu lipbalmlar 

Normal lipbalmlara göre daha büyük tam bir pritt boyunda diyebilirim
Sırf meraktan aldığım bu lipbalmları bu kadar seveceğimi hiç tahmin etmedim açıkçası 

İkisininde kokusu harika! 
Çok güzel nemlendiriyor,yumuşacık bir yapıları var


Gidip gelip sürüyorum,şeffaf olmaları çok iyi. 
Bu kadar uygun fiyata bu perfomansı beklemiyordum açıkcası 
Hala varsa denemenizi tavsiye ediyorum

Sevgiler 

İnstagram; Theworldofbasak

1 yorum: