İzleyiciler

İzleyiciler

3 Ekim 2015 Cumartesi

Alışveriş (MAC,D&R,İkea)

Herkese merhaba! 

Dün yaptığım ufak alışverişten bahsetmek istiyorum. 

İlk olarak uzun zamandır aradığım ama bulamadığım bir ürünü göstermek istiyorum.


Bu post-it in kalpli olanını bir türlü bulamıyordum sonunda buldum ve tek kalmıştı! 



Daha sonra sırf merakımdan bu şampuanı aldım. Kokusu çok hoşuma gitti birde ambalajı🙈 

Birde üçlü diş fırçası aldım. Stok çekmecemde dursun diye. 

Bir sonraki durağım ikea 
Aslında alex almaya gittim fakat kalmamıştı maalesef 😔 
Bir diy projesi için bu kare vazoyu aldım
Resimlerde kullanmak için çiçekler 


Vee kalemler 💕 



Ve bu raftan aldım. Şimdilik resim için gelişi güzel düzenledim. 

Yarın bu masanın düzenini değiştireceğim malum okullar açıldı🙈


Son durağım tabiki mac girmesem olmazdı.


Şeffaf kaş maskarası almaya gittim fakat görevli bayanın tavsiyesiyle bunu aldım güzelde durdu. 


Resimde rengi çok koyu çıkmış , her nyse bir kapatıcı aldım. Denemek için


Vee son olarak çok severek kullandığım bu esanslı fixlerden yedeklemek istedim.
Birde bunların limited olduğunu duyunca üzüldüm açıkcası😔 bu seferde salatalıklı olanı seçtim. Güllü bitince buna geçiş yapacağım.

1 yorum:

  1. İkea'nın rafından sanırım ben de alıcam.. Bide postitlik şok tatlı.. Ben de yeniyim bloguma beklerim :)http://esyspage.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil