İzleyiciler

İzleyiciler

29 Eylül 2015 Salı

Mini Alışveriş

Tekrar merhaba! 

Bugun hatay pazarına gittik , neredeyse yıl olacak pazara gitmedim. 

Daha düz , kapalı bir alana taşındığını öğrenince gittik.


Bu pijamaları aldım😍 desenlerine bayıldım! Pazarlardan tek aldığım şey bu alt pijamalar sanırım . zaten pijamalarımın yarısı minnie mouse 🙈 minion u da bu aralar çok seviyorum bir arada bulmam güzel oldu
Hemen yıkayıp giymek istiyorum


İkinci durağım a101 oldu.
candy crush temalı şekerler çıkmış
Denemek ve resimlerimden birisinde kullanmak için aldım🐷 
Şu donutlardan bir bulamadım😔


Daha sonra gratis e pastel in day long serisinden 20 numarayı almaya girdim tabiki yine yoktu . Bende rengine bayıldığım 09 numarayı aldım. 
Az önce denedim donduktan sonra asla çıkmadı sephora makyaj temizleyiciyle anca çıkardım ve çok sevdim! 


Watsonstan aldığım gözlük temizleme mendilini sevdim , telefonumun ekranı , güneş gözlüğü vs gayet güzel temizliyor . 
Birde gratisten denemek istedim 

Benrininki daha küçük tam çantaya atmalık olmuş👌🏻 bakalım nasıl


Uzun zamandır aradığım aynalı kaplardan sonunda buldum. İstediğim renkte tam gold renginde aynalı bulamıyordum. Çok mutluyum💞 
Diğeride rosegold renginde seffaf


Son durağım ise yves rocher oldu 

Selma'nın (@ojelerfora) tavsiyesi üzerine aldım bunları ikisininde kokusu çok hoşuma gitti.umarım bende severim





 
Son ürün ise bir oje rengi resimden bir tık daha koyu diyebilirim. 
Denemek istedim 

İnstagram : Theworldofbasak 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder