İzleyiciler

İzleyiciler

10 Eylül 2015 Perşembe

Avon Makyaj Süngeri

Merhabalar 

Şu son beautyblender ı kesip içerisinden böcekler çıkaran kızın videosundan sonra makyaj süngerlerine bakış açım değişti diyebilirim. 

Zaten normalde de makyajin tamamını süngerle yapan bir insan değilimdir. 
Süngeri makyaj yaparken tercih etmiyorum genellikle 

Bir kaç kez denedim sonuç hoşuma gitmedi belkide süngerdendi💁🏼


Öncelikle bebek şampuanım bitmiş yıkadım fakat bu kadar çıktı kusura bakmayın

Islantınca şişmiş hali bu şekilde 

Buda kuru hali 

Geldiğinden beri her gün kullandım diyebilirim. 


Ben gözlaltı kapatıcımı yaymak için kullandım. 
Fix+ sıkarak ıslattım ve kapatıcımı yaydım

Gayet doğal güzel bir bitiş sağlıyor çok sevdim


Ama sadece gözaltında , cilt makyajı için fazla sert buldum 
Döver gibi yayıyor😁

Şans verilebilinir berbat bir ürün değil 
Ben zaten genellikle göz makyajımı yapıp çıktığımdan gözaltı kapatıcımı güzel dağıtması önceliğim 


Umarım içerisini böcek basana kadar kullanmış olmam 🙈

Avon ürünlerini 
İnstagram;@avonturkiyeonlinesatis hesabından alabilirsiniz 

Sevgiler ... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder