İzleyiciler

İzleyiciler

10 Eylül 2015 Perşembe

Sosyopix! Anılarına Dokun

Herkese merhabalar bir kaç ay önce sosyopixden aldığım paket beni çok mutlu etti . 

Resim çekmeyi , bastırıp saklamayı çok seviyorum. 


İletişime geçtiğimizde çok mutlu oldum


Hemen üye oldum,facebook ile bağlantı kurup istediğim resimleri yükledim. 

Sitede onlarca seçenek var ; magnet,bez çanta,minik resimlerden kolaj yapılmış çerçeveler,36 ve daha çok bastırabiliceğiniz benimde seçtiğim polo kartlar ve daha bir çok seçenek

Ben 36 lı polo kartları seçtim,resimleri seçmekte çok zorlandım hepsini bastırasım geldi🙆🏼


Kutuyu açtığınızda bir daha ki alışverişinize 10₺ hediye çeki yer alıyor 

Paketleme gayet güzel ve düzgündü 


Kargom kısa süre içerisinde hazırdı
Resim kalitesi olarak gayet iyi geldi
Açıkçası bu kadar renkleri düzgün olduğu gibi canlı beklemiyordum ve sosyopix beni yanılttı💁🏼💓 


Ben bir kısmınıda bu şekilde ikeadan aldığım bu çerçeveye arkadan bantları rulo yaparak yapıştırdım (istediğim zaman zarar görmeden çıkarabilmek için) 


Arkadaşınıza,ailenize,çevrenize
Hediye olarak anılarınıza dokunmak mükemmel bir seçim bence☺️



İnstagram;sosyopix
www.sosyopix.com 
İnstagram;Theworldofbasak

Takibe almayı unutmayın! 
Mutlu günler 
Sevgiler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder