İzleyiciler

İzleyiciler

28 Eylül 2015 Pazartesi

Alışveriş!

Herkese merhaba 

Dün agora alışveriş merkezine gittim 
Aklımda olan bir kaç ürün vardı,ilk olarak sephorada watts up aydınlatıcı,sürekli gidip gelip baktığım alsam mı alsam mı dediğim dün almaya gittiğimde de benefit'in fiyatlarının diğer markalara göre uçtuğunu görünce almaktan vazgeçtim .
Güzel bir indirim olmadığı sürece benefitten bir şey almayı düşünmüyorum açıkçası.

Neyse gelelim aldıklarıma ; 
İlk olarak testerları göstermek istiyorum

İlk kez bu kadar bonkor oldular diyebilirim. 
Ama aralarında kıyamayacağım en çok beğendiğim givenchy in bu ruju oldu sanırım en özenli paketlenmiş en güzel tester 

Tek kelimeyle bayıldım!!
UD ülkemize gelince çok mutlu olmuştum

Yana yakıla ankara ve izmir de naked basic palet arıyordum . Tam benlik küçük bir palet , renkleride günlük kullanıma uygun . The balm ın tozutmasından bıkmıştım denemek için sabırsızlanıyorum. 


Daha detaylı resimleri mutlaka gelecek 

Daha sonra gözaltı kapatıcım kalmamıştı,şuan elimde sadece physicians Formula var günlük kullanıdığım başka da yok 
bende ya UD ya da Nars alacaktım. Geçenlerde instagramdan sorduğumda herkes nars diyince benimde zaten aklımda daha çok o varken Nars ı tercih ettim . 

İkisinide denedim fakat Nars bir tık daha güzel geldi bana 


%10 indirimimde varken bu ikisini almam iyi oldu. Elimdeki kapatıcı bitince kullancağım. 

Gelelim watsons alışverişime ;


Aslında görkem karmanda görüp çok beğendiğim flormar 305 numaralı ojeyi  almaya girdim , daha sonra sally hansen ın bu tırnak eti çıkarıcı ürününü denemek istiyordum görmüşken aldım. 
Son olarakta güneş gözlüğü telefon camı vs silmek içinde bu mendillerden aldım Bunlar hatırladığım kadarıyla bir kutu içerisindeydi umarım doğru olanı almışımdır🙆🏼

Son olarak mini migros alışverişim ; 


Çok sık kısa kısa tatillere gittiğimizden bu tarz ürünler ciddi kurtarıcı oluyor. 
Dişlerimi fırçalamadığımda resmen vicdan azabı çekiyorum 😂 bu konuda tikliyim. 
Bende iki tane bu şekilde set aldım attm
Stok çekmeceme ☺️


Ve not almak için bir kalem💁🏼 

Anneminde aldıklarından toplamda belli bir miktara prittin bu setini hediye etmişler 



Şu bizim meşhur kitabı boyarken iyi olur diye düşündüm👌🏻

İnstagram: Theworldofbasak

Sevgiler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder