İzleyiciler

İzleyiciler

26 Eylül 2015 Cumartesi

Eylül Ayı Favoriler

Herkese merhabalar!

Eylül ayında sıklıkla kullandığım ürünlerden bahsetmek istiyorum.



Sırt çantaları biliyorsunuz moda oldu. Bende yaz başından beri gönlüme göre bulamamıştım. bir kaç sefer Nine West de beğendim fakat kalmamıştı.




Daha sonra;

Zara'nın sitesinde bu çantayı görüp çok beğendim.


Bu çantanın yaz başında bebek mavisini görüp bayılıp Ankara ve İzmir'in altını üstüne getirip bulamamıştım.

bu sefer de bunu bulmak için büyük çaba gösterdim . En son İzmir de bulup ayırttırdım. Defolu çantayı ayırtmaları da cabası , Allahtan depoda paketli varmış

 

Arka sapları istediğiniz zaman çıkabiliyor




Tatil boyunca çok severek kullandım. Çok kullanışlı ve şık duruyor bence



Gelelim makyaj ürünlerine ;

Son 2 aydır aslında fix diyebilirim

 


Ruj olarak genellikle kullandığım ikili , ya ikisini karıştırıyorum ya da ayrı ayrı



Golden Rose (16) bitirmek üzereyim bayılıyorum.
M.A.C kinda sexy oda aynı şekilde :)



Fondoten olarak face and body kullandım.Zaten kendileri tek fondötenim,ten makyajı günlük hayatta yapmıyorum.Özel bir yere gideceksem her zaman elim buna gidiyor.

 



Bronzer olarak Laguna kullanmadığım zamanlar H&M in yeni serisindeki bronzer i kullanıyorum.

yandığım için rengi bana tam uydu


Bendekinin rengi naturel bronze , markanın diğer serisine göre daha pigmentli ve çok çok daha az tozutuyor


Gözaltımı sabitlemek için uzun zamandır bu pudrayı kullanıyorum
aşırı tozutsa da renginin tam uyması ve kalıcılığı için almaya devam edeceğim.



 
Bu ara aydınlatıcılara taktım , aldığımdan beride her gün kullandığım soft&gentle
her ay favorim!




H&M in bu lipbalmlarından böylesine iyi bir performans beklemiyordum açıkçası,iki çeşidi vardı ikisinide aldım , dönüşümlü olarak severek kullanıyorum.

normal lipbalmların aksine boyutu daha büyük pritt e benzettim diyebilirim.
ikisi de şeffaf kokuları ve nemlendirmelerini sevdim.


Son olarak kapatıcı ve rimel

Rimel olarak çok sevip ikinci kez aldığım M.A.C in extreme d. 3D
kapatıcıda physicians Formula'nın bence en tatlı serisinde bu kapatıcıyı kullandım.

ucu fırça şeklinde ,  rengi bana tam uydu diyebilirim hafif aydınlık güzel bir görünüm sağlıyor

kapatıcılığı az çok ince günlük bir ürün diyebilirim. Ben çok severek kullanıyorum bundan sonra da nars dan denemek istiyorum.


Temizleyicileri de koymak istedim

cleanse of oil aldığımdan beri bayılarak kullandığım bir ürün

önce sizi pandaya çeviriyor daha sonra makyajdan arınmış bir görünüme
kesinlikle artık başka bir ürün kullanmam



Son olarak da alt kirpik diplerimde kalan makyajı da bununla çıkarıyorum.

daha temiz olması dışında garnier den pek farkı yok.
hangisini avantajlı bulursam onu alıyorum yani (kofre vs.)


Bir diğer ürün de sürekli alacağım dediğim, fırça temizleyiciyi sonunda aldım ve çok sevdim.

makyaj yaparken temiz fırça gerektiğinde hemen pamuğa damlatıp bunu kullandım,hemen temizledi ve çok pratik buldum.

keşke seyahat boyu da olsa



Unutmadan sürekli kullandığım fix+ ı koymasam olmazdı,ben gül esanslı olanı tercih ettim,bitmeden bu sefer hangisini alsam diye bakıyorum .


Ay boyunca yanımda duran vs nin bu spreyi favorim oldu sette hepsini açmak istemedim fakat dayanamadım tabiki seti instagram hesabımda görebilirsiniz


Son olarakta nerdeyse yedigim bu vucut spreyi! Bayıldım denildiği kadar varmış en yakın zamanda tekrar ankara da olacağım duş jeli kremi neyi varsa almak istiyorum🙆🏼


İnstagram ; Theworldofbasak 

Sevgiler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder