İzleyiciler

İzleyiciler

7 Eylül 2015 Pazartesi

Ankara Alışverişim!

Herkese merhaba 

Son zamanlarda neler aldım sizlerle paylaşmak istiyorum.

İlk olarak victorias secret alışverişimden bahsedeyim;


Pink serisinden daha önce bir ürün kullanmamıştım,Vs çantalarında da gözüm vardı. Bu seti görünce hemen aldım ordaki bayan pink serisinin daha kalıcı olduğunu söyledi. 

Hepsinin kokusuda gayet güzel tek tek bakıp öyle aldım



Gelelim son zamanlarda MAC ten aldıklarıma;



MAC in fırça temizleyicisini denemek hep aklımdaydı denemek için aldım umarım güzeldir 


Tatil boyunca hayatımı kurtaran bu üründen stok yapsam iyi olacak👌🏻

Diğer hiç bir temizleyiciyi kullamadım desem yeridir. 

Mini boy oluşuda gayet işimi gördü hep çantamda durdu hemen çıkarıp biraz ovalayıp tüm makyajı akıttım. Büyük kolaylık sağladı👌🏻 


Bir diğer ürün hayatımın aydınlatıcısı soft&gentle! Yazısını yazdım okuyabilir yüzümde nasıl durduğuna bakabilirsiniz💁🏼


Ve son ürünümde fix+ bu esanslı seriler yeni çıktı ben gül kokuluyu tercih ettim. 
Diğerlerinide denemek istiyorum🙆🏼 



Gelelim mini watsons alışverişime pastelden mat bir ruj almak istedim 


rengi tam benlik rujlarımın %80 i bu tonlarda çok seviyorum



Bursa da mola verdiğimizde mangodan da tesadüf gördüğüm bu üstü aldım ve çok begendim


Beni en mutlu edenlerden biris BBW alışverişi oldu


Bu el jellerini çok merak ediyordum denemek istedim 


3 tane de vucut spreyi aldım
Hepsinin kokusuna bayıldım. Warm vanilla sugar övülen kokulardandı çok hoşuma gitti 


Bunlarda hediye edilen krem testerleri
Çalışanları öyle tatlıydı ki keşke her mağazada böyle karşılansak
insanın çıkası gelmiyor. 

Beni tam çıkarken kapıdan döndürüp bunları vermek istediklerini söylediler 
Ve kaplara istediğim kremlerden doldurlar 🙈 kremlerin yapısı çok güzelmiş keşke alsaymışım kışa ankaraya geldiğimde artık

Gelelim son ve en güzeline h&m alışverişime . İzmirde açılana kadar ben 18 kere daha giderim herhalde . 
Bide açılacak herkes yüklenince mağazada ürün kalmayacak ekim degil kasım dan önce gidilmez şimdi oraya. 

Bende genellikle ankaradakilerin hepsini gezip istediklerimin %90 ını buluyorum



İlk olarak hemen sitede görüp bayılıp bir kez daha neden online satış yok diye ağladığım bu ayakkabıları aldım 

1 numara büyük maalesef ama içerisine ek yaptırıp giyebilirim diye aldım devasa bir boşluk yok çünkü 


Bu sefer ilgimi çeken pek kıyafet olmadı bende bu ikiliyi aldım 


Her zaman aldığım ıslak mendillerden aldım


Bu küpeleride küçük ve orta boy için aldım çok hoşuma gitti 👌🏻

 
Bu pritt benzeri lipbalmlardan aldım renksizler aromalari farklı daha kullanamadım


Kağıt törpüleri sevdiğimden bu seti görünce kaçırmadım


Bu tatlı kedişli bantı almasam olmazdı bantın kendiside desenli olunca kaçırmadım tabiki 

Sonra bu sevimli mi sevimli kalemtraşı aldım . Minik alınca hemen kaybediyorum 
Bunu kaybetmem umarım💁🏼 


Daha sonra kıyafetler oluşan toz vs için bu mini rulolardan aldım . İkeadakini kullanmıştım daha önce güzeldi umarım buda güzeldir mini boy almayı tercih ettim


Cepa avm de kocaman bir standı makyaj,kremler,saç ürünleri,ojeler vs olarak ayırmışlar hepsi çok güzellerdi 
Bende sırf denemek adına kuru şampuanından aldım. Benim saçlarım kuru olduğundan yağlanma minimum
Ben kuru şampuanı volum için kullanıyorm batiste bunda çok başarılı umarım bunuda beğenirim 


Daha önce çok komik bir fiyata alıp beğendiğim ve hala kullandığım h&m in bu serisinden bir kaç parça almasam olmazdı 


Ambalajlarını çok şık bulduğum bu seriden kendimi tutup 2 parça ürün aldım

İlk olarak burda her nekadar pembe çıksa da bu nars orgazm the balm hotmama aras bir allık ışıltısını rengini çok beğendim
Pigmentasyonuda gayet iyi zaten ismi peach gold siz anlayın🙆🏼 bu allığın tam rengini gösteren resimleri yakında çekip paylaşacağım. 


Birde bronzer aldım umarım bunuda severim💁🏼 


Son olarakta site içinde markete vs giderken giyebilirim diye bu ayakkabıları aldım çok komik bir fiyata geldi amaa buda büyük sürekli yolculuk yaptıgımızdan ayaklar bir süre sonra şişiyor evde giydiğimde büyük geldiğini fark ettim neyse artık🙈 

Son olarak zaradaki sırt çantasını bulsaydım iyiydi🔫 neyse kısmet artık

Herkese mutlu günler , umarım artık mutlu günler geçiririz 

İnstagram : theworldofbasak

Sevgiler ...

2 yorum: