İzleyiciler

İzleyiciler

30 Ağustos 2015 Pazar

M.A.C Soft and Gentle

Merhabalar! 

Bugün size bayılarak kullandığım bir aydınlatıcıdan bahsetmek istiyorum


Eskiden en ufak bir ışıltı olan makyaj ürününü bile almazdım , şimdi tam tersi cildimde kuru olduğundan daha aydınlatıcılı makyajlara yöneldim 

Bir kaç ay önceye kadar da kendime bunun gibi altın,bronz vs renklerde aydınlatıcıları değilde daha beyaza yakın pembeleri tercih ediyordum


Allahtan kısa sürede esmerlere bu renklerin uymadığını anladım ve soft and gentleyi aldım

Aldığım günden beri her makyajımın vazgeçilmezi oldu , oldukçada kalıcı


Şimdi sürekli bu renklerde aydınlatıcılara bakıyorum 
Benefit watss up da onlardan birisi tam alıcakken hep başka şeylere aklım kaydı ve almadım 
Bu sefer almaya gittiğimde de umarım böyle olmaz 🙈 

Çünkü onunda duruşu yüzümde çok hoşuma gitmişti . 



Mac in bu ürünü bence ömürlük yani bitirebileceğimi sanmıyorum 😑 

Esmerler için tam anlamıyla biçilmiş kaftan diyebilirim

Ambalajları değişince sanırım pigmentasyonuda artmış öyle okumuştum

Bu yeni ambalajlar ve mıktanıslı kapak olayı eskiye göre benim daha çok hoşuma gitti .


Duruşuda bu şekilde 

Güneşte duruşuna aşık oldum diyebilirim

Herkese mutlu haftalar 

İnstagram;Theworldofbasak
SnapChat ; Theworldofbsak 

Sevgiler ... 

1 yorum:

  1. bu almayı en çok istediklerimden biri ama elimdeki 1-2 tane bitmeden almayacağım..

    YanıtlaSil