İzleyiciler

İzleyiciler

27 Ağustos 2015 Perşembe

Piz Buin Bronzlaştırıcı Yağ



Herkese merhabalar! 

Bugün piz buin bronzlaştırıcı yağdan bahsetmek istiyorum



Genellikle bronzlaştırıcı ürünler ya spf 2 ya da 0 olur . Piz buin sizi hem koruyup hemde bronzlaştırmayı vaad ediyor.


İçerisinde bronzlaştırmayı hızlandırıcı "melitan" bulunuyor


Her şeyi koklama huyumdan vazgeçemiyorum 🙈 bunu da hemen daha gelir gelmez kokladım. Kokusuna bayıldım! Etrafa yaydığı koku gerçekten çok güzel , zaten genellikle güneş ürünlerinin kokuları güzel olur bence , bu alışılmış kokunun dışında olduğundan daha çok beğendim . 


Güneş ürünlerinin sprey formda olması çok pratik bence , çok daha kolay 
Elinizden kayıp çok fazla dökebiliyorsunuz ve ya kapağını açık unuttuğunuzda dökülüp ziyan olabiliyor 



Koruması yüksek olduğundan yavaş yavaş renginiz değişiyor 

Güneşlenmekten nefret ederim fakat artık yazın son günleri ve güneş okadar insanı yakmıyor . Otelimizde tepede olduğundan bunaltıcı bir sıcaklık yok
Bu yüzden güneşlenebiliyorum . Kısacası sevdim. Yavaş yavaş hem korunup hemde kızarmadan yanmak istiyorsanız tam sizlik diyebilirim.

Bu bana firmanın gönderisi fakat watsonsturkiye de görmüştüm ordan alabilirisiniz.

@pizbuinturkiye ve @forteilesim e teşekkür ederim! 

Sevgiler ...

Instagram ; theworldofbasak

1 yorum: