İzleyiciler

İzleyiciler

2 Ağustos 2015 Pazar

Phyto Keratinli Onarıcı Saç Bakım Maskesi





Geçen haftayı çeşmede geçirdiğimden havuzdan dolayı saçlarım yıpranacağınfan yanıma bu ürünü aldım. 
Fakat tam bir hayal kırıklığı diyebilirim
En azından benim saçlarımda 

Saçlarım havuzdan yıpranmış ve geçe gibi olmuştu e tabi uzun olunca haliyle şekil vermekte zorlamıştı 

Bende ara ara bu ürünü saç uçlarıma uyguladım ve arkasında yazdığı gibi 5-10 dakika bekledim . 

Ne yazık ki hiç bir faydasını görmedim
Ne onardı onarmayı geçtim yumuşatmadı bile sanki hiç bir şey kullanmamışım gibi

Yapısı saç kreminden daha sıvı diyebilirim kokusu falan güzel . 

@dermobakim sayesinde deneme fırsatı buldum zaten merak ediyordum etmesemde olurmuş :) 


Kaç aydır hatırlamıyorum ama uzun süredir thebody shop un muzlu saç kreminden çok memnunum . 

Eve döndüğümde onu bir kez sürmem saçlarımdaki o kuruluğu mat görüntüyü aldı ve yumuşacık yaptı zaten kaç tane bitirdim bilmiyorum kokusu aşık olunası cinsten 😍

@dermobakim a teşekkürler 
İnstagram ; theworldofbasak
Herkede iyi haftalar dilerim
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder