İzleyiciler

İzleyiciler

20 Ağustos 2015 Perşembe

H&M Bronzer

Herkese merhaba 1-2 ay önce ankaradaydım izmirde h&m olmadığından neredeyse hepsini gezdim orda 

Her gittiğimde makyaj ürünleriden bulamıyordum bu sefer bronzerini bulunca aldım hemen 

Sırf meraktan denemek için aldım 
Ve çok komik bir fiyata aldım 


Ambalajının gold olması çok hoş bence 
Rengi bana bronzlaşmadan önce tam uyuyordu 


Şuan çok belli olmadığından kışa saklıyorum🙈

Pigmentasyonu orta seviyede diyebilirim


Yalnız deli gibi tozuttuğunu söylemeden Edemeyeceğim. 

Far olarakta kullandığım oldu . 
Bazla desteklendiğinde güzel bir far olarakta kullanılabilir.  


Kısacası fiyat performans oranından bakarsam başarılı diyebilirim. 


Ben sevdim , 
Bu aralar ankaraya tekrar gideceğim ve yeni çıkan allıklarını da en kısa zamanda deneyeceğim . Ambalajlarına bayıldım çünkü! 

Sevgiler ... 
İnstagram; Theworldofbasak



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder