İzleyiciler

İzleyiciler

28 Ağustos 2015 Cuma

Tatil Makyaj Çantamda Neler Var?

Merhaba! 

Tatilde yanıma neler almışım onlardan bahsetmek istiyorum 🙋🏼 


İlk olarak aslında kullanmaktan zevk almadığım bir paletten bahsetmek istiyorum. 
Yanıma aldığım tek palet bu 

İçerisinde sadece matt garcia ve matt rosen renklerini kullanıyorum . Bunları karıştırıp kaşıma uyguluyorum ve yine bu iki renkle yapmak istersem göz makyajımı yapıyorum. 

Palet iyi hoş kullananlar bilir inanılmaz tozutuyo , çoğu zaman farın fazlalığını da atmama rağmen üstüm batıyor ve değiştirmek zorunda kalıyorum. 

Bunun yerine naked basic alıyım diyorum hep küçük hem farları mat hemde küçük bir palet ve renkleri tam benlik! kaç aydır sephoraya gelmedi umarım gelir ve bundan kurtulurum , oda bu kadar tozutmaz umarım 🙆🏼




Bronzer olarak H&M bronzer ı seçtim nars paletimi de alacaktım ama evde unuttum🙈 bu oldukça işimi gördü özellikle bronzlaştıktan sonra resimlerde daha güzel durduğunu fark ettim , pigmentasyonu çok yoğun olmadığından biraz kat kat geçmek gerekiyor ama iş görüyor


Eyeliner olarak bu ikiliyi aldım , ikiside pratik kalıcı ve oldukça siyah dönüşümlü olarak kullandım 



Göz iç üzerine çekmek içinde ikinci kez aldığım maybelline kajal kalemi seçtim


Maskara olarak sadece mac in bu maskarasını aldım , kirpiklerimi çok güzel ayırıyor gayet güzel kıvırıp uzatıyor
İkinciyi aldım bile sanırım bayıldığım theyre real dan daha çok sevdim . 
Ama şu sıralar Görkem karmanın sevdiği chanell maskarada da aklım kalmadı değil onu da alasım var çok merak ettim🙈 


Makyajda aydınlatıcı kısmına gelince bi mutlu oluyorum bir heyecan ki sormayın bayılıyorum 😁 

Bunuda aldığım günden beri yaklaşık 2 haftadır deliler gibi kullanıyorum bayıldım! 
Çok fazla ayrıntıya girmiyorum pazartesi günü yazısı gelecek nasıl durduğunu ve daha detaylı resimlerini görebilirsiniz 👌🏻



Dudak ürünü olarak beauty balmı seçtim onun dışında , golden rose velvet matt , sephora likit rujlardan 02 numarasını ve farmasi dudak kalemini seçtim ama daha çok bunu kullandım yazısı var okuyabilirsiniz 




Kapatıcı olarak sadece bunu aldım 🙋🏼 önceki postta yazısını okuyabilirsiniz


Makyaj çantamda the body shop bir setle birlikte geçen sene almıştım 😁 


Yeni çıkan bu fix + favorilerim arasında zaten seviyordum bu gül kokulu oluşuda fena olmadı sevdim


Temizleyicilere gelirsem sephoranın bu makyaj çıkarıcısına bayılıyorum kaç tane bitirdim bilmiyorum 


Mac in bu cleanse of oil makyaj çıkarıcısı çok pratik biraz elinize alip ovalayarak makyajı yüzünüzden akıtıyorsunuz💣


Vee tabiki mini boy bioderma ✋🏻 



Favori parfümüm de zara rose oldu👌🏻
Hep bunu sıktım genellikle 

Herkese mutlu pazarlar💕 

İnstagram;theworldofbasak






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder