İzleyiciler

İzleyiciler

22 Ağustos 2015 Cumartesi

Insta dudak 💋


Merhabalar ! 

Geçenlerde insta dudaktan bir mail aldım. 
Yeni ürünlerini denemem için 

Daha önce bu tarz bir ürünü denemiştim 
Birde buna şans vermek istedim. 


Kutusu çok tatlı 


Kapağı açtığınızda bu şekilde ürün sizi karşılıyor 


Plastik yine aynı tip olan bu ürünüde denedim tabiki 


20 saniye yatay 20 saniye dikey şekilde kullanmayı tercih ettim ben


Tabiki kutudan çıkan talimatlara uyduktan sonra 

Hepsi kutunun içinde gelen bu kağıtta yazıyor . 

Beklettikten sonra dudaklarım dolgunlasti etkisi 15-20 dakika diyebilirim. 



Daha önce dudak üzerimi morarttığımdan
Bu sefer çok fazla tutmadım 🙆🏼 

 

Hem güzel hemde çok tehlikleli 🙆🏼 
Makyaj çantanıza atabilirsiniz 
Dolgun gözükmesini istediğinizde çıkarıp kullanırsınız💁🏼 

Olsada olur olmasa da ✋🏻


Sosyal medya hesaplarıda bunlar 

Şuan 1 alana 1 bedava kampanyası başlatmışlar (31 ağustos son gün! ) 

Çok merak ediyorsanız bir arkadaşımızla ortak bir şekilde alabilirsiniz bence ✌🏻️ 

Sevgiler , mutlu pazarlar! 

İnstagram ; theworldofbasak


1 yorum:

  1. dudağımda dolgu var etkisi bitene kadar kullanmam sakıncalı olur benim ..

    YanıtlaSil