İzleyiciler

İzleyiciler

8 Ağustos 2015 Cumartesi

Revox At Kuyruğu Şampuanı incelemesi

Herkese merhabalar geldiğinden beri severek kullandığım revox at kuyruğu şampuanından bahsetmek istiyorum 



Revox; anti irritasyon özelliği sayesinde saçlı deriyi olası kaşıntı pullanma ve kuruluğu %100 e kadar engellenmesine yardımcı olacağı yazıyor. 

Saç derimde özellikle yaz aylarında çok terlendiği için ciddi bir kaşıntı oluyordu zaten yıllardır saç derim dökülüyor farklı doktorlara gitmeme ragmen kesin bir sonuç elde edemedim maalesef 



Revox şampuanda şiddetli kaşıntılarım durdu tamamen geçmesede büyük ölçüde hafifledi 

Gelelim saç dökülmesine saçlarım ciddi anlamda çok dökülüyordu ve çok üzülüyordum . Saçlarım şuan kalın ama bu durumun 2 katı daha da kalındı 



Revox sayesinde artık tararken bir kaç tel dökülüyor en önemlisi duş alırken oluk oluk elime gelmiyor bu yüzden ikinci kutuyu alıp severek kullanacağım

Şampuanın derinizi temizlediğini hissediyorsunuz en azından ben öyle bir sonuç aldım . Saçı yumuşacık yapmıyor bu yüzden kremsiz çıkarsanız taramakta oldukça zoralanıcağınızı düşünüyorum 

Revox da oksijenle artılmış su kullanılmaktadır ve tüm saç tipleri için geçerlidir



Kokusuda gayet güzel hoşuma gitti 
Şuan body shop muzlu saç kremiyle bu şampuan favorim 💓 

Sevgiler revox a teşekkürler






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder