İzleyiciler

İzleyiciler

21 Ağustos 2015 Cuma

Tangle Teezer!

Merhabalar! 

Uzun zamandır almayı istediğim , ve ülkemize gelmesini istediğim bu taraktan bahsetmek istiyorum. 


Ambalajlarının hastası olduğum bu tarakların gold ve bu rengine bayılıyordum moru tercih ettim .


Bunlar bildiğim kadarıyla seyahat boyu olanlar kapaklarıda var 



Çantamda sürekli taşımak istediğimden ben seyahat boyunu tercih ettim 



Saçlarım oldukca uzun ve gür sayılacak yapıda dolaşmaması imkansız yani  🙆🏼 

Daha önce çok fazla tarak denedim ama yıllardır vepa markasını kullanıyordum oldukça dayanıklılar , zamanla elimdeki aşınınca ve saçlarımı sürekli yolununca
tangle teezer alma vaktim gelmiş dedim


Kılları yumuşacık kıl da denemez ama💁🏼
Saçlarımı okşar gibi tarıyor diyebilirim.
Daha öncede çok bahsetmiştim saç diplerimde strese bağlı yaralar ve kabuklanmalar oluyor , tararken canım ciddi anlamda yanıyordu yani 

Tangle teezer la gerçekten çok rahat ettim.Okadar sorunsuz rahat tarıyorum ki bayıldım! 

Daha önceden neden almamışım dedim bu tarakla ilgili çok fazla video izledim ve açıkcası şişirme olduğunuda düşünmedim değil 

Ama benim saçlarımıda acısız agrısız açınca favorim oldu yedekte bide gold rengi dursa fena olmaz sanki🙈 

Fiyatı 50-55 tl ikisinden birisi , sephoradan aldım. 
Denemenizi tavsiye ederim🙋🏼 

Sevgiler ... 

İnstagram; Theworldofbasak



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder