İzleyiciler

İzleyiciler

17 Ağustos 2015 Pazartesi

Farmasi Dudak Kalemi

Herkese merhaba!

Dudak kalemlerini çok sevdiğimi söylemiş miydim? 

Bir çoğunu ruj olarak kullandığım dudak kalemlerinde bir çok marka denedim

Ama favorim emily ve essence şimdide farmasi! 



Rengi tam benlik , ben bu rengi görür görmez o günkü makyajıma ruj olarak
Hemen bu kalemi kullandım


Kalem başta sert , acaba kazık gibi hep mi böyle diye düşünürken sadece ilk kullnımda böyle olduğunu gözlemledim



İlk sürüşte biraz sert daha sonrası yumuşacık sürümü , dağıtması çok kolay

Bendeki 203 numara
 
Çok severek kullanıyorum


@farmasikozmetik_turkiye hesabına çok teşekkür ederim! 

İnstagram ; theworldofbasak

Sevgiler ... 



1 yorum:

  1. renk çok güzel emily ve farmasiler dışında essence kalemler de favorim benim..

    YanıtlaSil