İzleyiciler

İzleyiciler

15 Ağustos 2015 Cumartesi

Physicians Formula Super BB Beauty Balm


@gulsencayirlireczanesi bana physicians formula ürünlerinden yollamak istediklerinde çok mutlu oldum çünkü denemeyi çok istediğim markalardandı 


Bu yeni çıkan bu bb balmı spf 20 içeriyor hem dudak hem de yanağa uygulanabiliyor 

Eos görünümlü bu balmı ben çok sevdim


Sanırım bir pembe birde böyle turuncu renkte var , resimde çok patlamış cırt bir renk gibi çıkmış olsa da gayet hafif güzel bir turuncu tam yazlık diyebilirim 
Yanmış tende duruşuna bayıldım


Ben dudaklarımda gayet kalıcı buldum 
Sürdükten sonra çok hafif pudralaşıyor yani parlak sıvı bir yapısı yok

Şu son 3 gündür yanaklarımda da denedim fırça değil elimle yaymayı tercih ettim çok daha doğal durdu.

Yanaklarda da aynı şekilde mat bitişli gayet doğal ve hoş duruyor 
Tenim birazda yandığından çok beğendim duruşunu 

Kalıcılığını pek anlayamadım çünkü bu sıcak zamanlarda sürekli terlendiğinden cilt makyajıda yapmadığımdan sürekli yüzümü sildiğimden pek anlayamadım ama geldiğinden beri doğal bitişiyle favorim oldu

Günlük makyaj rutinimdeki ürünlerdeki yerini aldı 
İyi ki bana bu rengi gelmiş tam benlik! 

Bundan sonraki yazı da yaz makyajımda kullandığım ürünler olsun diyorum💁🏼

@gulsencayirlieczanesi ne çok teşekkürler 
Sevgiler ... 

İnstagram ; theworldofbasak







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder