İzleyiciler

İzleyiciler

24 Ağustos 2015 Pazartesi

Farmasi Glitter Eyeliner

Herkese merhabalar! 

Tatil yapıyorum diye burayı boş bırak istemedim💁🏼 


Bugünde farmasi paketimden çıkan bu eyelinerdan bahsediyim dedim

Günlük hayatta eyeliner,göz kalemi vs de kahverengini bile zor kullanan birisi olarak benim için oldukça iddalı bir renk 



Ama tabiki yorumlamak için evde denedim. 
Resimlerini çekemesemde biraz anlatmak istedim. 
Sürdüğümde parça parça dağılma yapmadı ve oldukça kalıcıydı silerken zorlandım hemen silinmedi yani 

Ben bunu değişik makyajlar denemek istediğimde kullanmayı planlıyorum. 

Günlük hayat için bu kadar simli eyeliner 
Benim için fazla ama yakıştıran tabi kullanabilir💓


Tek sürüşte bence gayet iyi geliyor yukarıda görüldüğü gibi. 

Farklı renkleride vardır diye düşünüyorum. 


Farmasi ürünlerini gönül rahatlığıyla fulya hanım yani @farmasikozmetik_turkiye  instagram hesabının sahibinden satın alabilirsiniz 


Bu arada artık resimlerimin üzerine ismimi yazmama kararı aldım. Yazsam da yazmasam da resimlerim her türlü çalınıyor😂💁🏼 

Sevgiler ... 
İnstagram : Theworldofbasak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder