İzleyiciler

İzleyiciler

28 Ağustos 2015 Cuma

Farmasi BB Kapatıcı


Herkese Günaydın!

Bugün otelde son gün , başka yere doğru yola çıkıyoruz ✌🏻️ 

Bugun size farmasi bb kapatıcıdan bahsedeyim dedim 


Günlük hayatımda özellikle yaz ayındaysak bb krem bile kullanmam hele ki hava 50 dereceyken fondöten sürenlere hayranım 

Çoğu zaman makyajım kapatıcı rimel pudra üçlüsünden oluşur bu yüzden kapatıcı denemeyi çok seviyorum

Birazda olsa rengim değiştiğinden koyu rengini tercih ettim iki farklı tonu varmış 
Ve tahmin ettiğim gibi tam uydu 


Yapısı çok hafif , tam yazlık ama kışında kullanılır 


Tam istediğim gibi hafif aydınlık durdu
Ben bunu avondan gelen pembe makyaj süngerine fix + sıkarak uyguladım ve çok doğal bir bitiş sağladım 


MAC in msf naturel pudrasıyla sabitledim ve gün boyu kaldı çok sevdim. 

Geçen günde pudrasız kullandım çizgilere dolma yapmadı şaşırtıcı bir şekilde 
Genel olarak sevdim ağırlıkta yapmıyor
 
Bana firma gönderisi olduğundan fiyat hakkında bilgim yok . 

Farmasi ürünlerini @farmasikozmetik_turkiye instagram hesabından alabilirsiniz 💕 

Herkese mutlu haftasonları 
İnstagram;Theworldofbasak

Sevgiler ... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder