İzleyiciler

İzleyiciler

11 Eylül 2015 Cuma

Moshos Garden Hair Care Complex

Herkese merhaba!

Moshos garden ürünleriyle tanışma fırsatı bulduğum için çok mutluyum

Uzun zamanda iyice fikirlerimin kafamda oturması için yazılarını geciktiriyorum. 


İçeriği;organik argan yağı,diğer bitkisel yağlardan oluşup parlak,güçlü ve bakımlı saçlara sahip olmanızı vaat ediyor

Yaklaşık 2 haftadır deniyorum . Benim için bir saç yağı için yeterli bir süre 


Yağın yapısı slikonumsu asla değil,ve normal yağlara göre biraz daha kalın ve ya yoğun yapıda hangisini derseniz 



Damla damla alıp avcumda yağı ısıtıp, saçımın ortasından uçlara doğru arkasında yazdığı gibi uyguladım. 

Düzenli olarak kullandım,zaten saç yağları benim için vazgeçilmez 

Saçlarıma aman aman bir parlama yapmadı fakat matlığını aldı daha güzel bir görünüm kazandırdı yani hiç parlamadı diyemem

Düzleştirirken nemli saçlarıma uygulayıp düzleştirdiğimde , saçlarım daha çabuk düzleşti , yumuşacık oldu ve az da olsa parladı. 

Genel olarak sevdiğim bir ürün oldu
Çok fazla saç yağı denedim ve sevdiklerim arasında yerini aldı. 

Küçük oluşuda gayet iyi👌🏻💜
Teşekkürler moshosgarden!

Denemenizi tavsiye ederim 
İnstagram;@moshosgarden 

Sevgiler ... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder