İzleyiciler

İzleyiciler

28 Haziran 2015 Pazar

Bitenler !

Herkese merhabalar , uzun zamandır bir bitenler yazısı yazmamıştım. 

Odamı toplarken bir kaç bitmiş ürün görünce atmayıp hemen fotoğraflamaya başladım.


İlk olarak 2 tane saç ürünü bitirdim.


Biri toni&guy sea salt sprey bu spreyi çok severek kullandım.Saçlarıma verdiği o hafif dalgayı çok seviyorum . Hele ki bu zamanlar saçlarıma sıcaktan şekil vermek istemediğimde bu benim için kurtarıcı oldu diyebilirim. Tekrar 200 ml degilde küçük boyunu almak istiyorum . Çünkü 1-2 gün bir yere gitsem bile yanımda taşımak istiyorum. 200 ml şişeyle bu çok mümkün olmuyor. 

Gelelim gliss spreye ; bunun detaylı bir yazısını yazdım zaten, düzenli olarak kullanıyorum. Saçlarımı çok güzel bir şekilde açıyor çok memnunum . 




Makyaj temizleyici olarak en bayıldığım ürün sephoranınki diyebilirim. 

Hemen yenisini edinmem lazım!

Makyajımı çok rahat bir şekilde bu ürünle çıkarıyorum. Hala denemediyseniz minik boyunu alıp bir deneyin denerim

Garnier biteli çok oldu aslında ama yazısını yazarsam diye atmamışım 

Bu ürünü ne sevdim ne sevmedim krem formda cildimi güzel temizliyor ama tekrar almayı düşünmüyorum. Sanırım krem formdaki temizliyicileri sevmiyorum

 Nivea makyaj temizleme mendillerini daha önce kullanmamıştım.Seyahatlerde pratik bir ürün olabilir diye düşünüyorum çünkü ten makyajını gayet iyi çıkarıyor sevdim


Son olarak arkadaşımın bana ingiltereden getirdiği bu krem

Bu kremi kokusu yapısı her şeyiyle çok sevmiştim. Ne yazıkki bitti 


Sevgiler ... 

İnstagram:theworldofbasak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder