İzleyiciler

İzleyiciler

25 Haziran 2015 Perşembe

Medwell paketi!

Geçenlerde medwell markasına ait gelen paket çok güzeldi.


Paketi aldığımdan beri hemen hepsini deneyince yorumlarımı hemen paylaşmak istedim.

İlk olarak ağrı bantlarını hemen denedim tabiki 


Başım hemen hemen her gün ağrıdığında bu tarz ürünleri denemeyi seviyorum. 
Kullanıyorumda 


Paketten 3 adet jel formda bantlar çıkıyor
8 saate kadar etkili olduğu yazıyor
Benim 3-4 saat deneme fırsatım oldu 
Yapışkanı hemen etkisini kaybetmiyor bu yüzden sevdim anlık bir ferahlık veriyor.Ve içerisindeki mentol ağrıyı hafifletiyor.

Üzerindeki jelatini söküp başınıza yapıştırıyorsunuz . 

Ben ara ara buzdolabında bekletip tekrar başıma yapıştırdım çok daha güzel oldu.



Ateş düşürücüleri daha deneme fırsatım olmadı . Hem yetişkin hemde 2 yaş ve üzeri çocuklarda kullanılabiliniyormuş.

Veee en bayıldığımı en sona saklamak istedim. Tam bir lipbalm manyağı olduğumdan bunlara bayıldımmm!

 
Böyle minik minik çok şekerler 


Bir kaç kez denedim ve gerçekten sevdim. İncecik bir yapıya sahip , dudaklarımı yumuşacık yaptı ve nemlendirme süreleride gayet iyi 
Bu arada kokuları da harika! 

 Kapak kısımları oldukça da sağlam yani çantanıza attığınızda bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum

Bu paket için medwell e teşekkürler! 
Sevgiler ... 
İnstagram:theworldofbasak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder