İzleyiciler

İzleyiciler

25 Haziran 2015 Perşembe

Nars Virtual Domination Cheek Palette

Herkese merhabalar! 

Bu güzel cuma gününde ben çeşme yolundayken sizlere de dün bu postu hazırladım 🎈

Aldığımdan beri bayılarak kullandığım narsın bu paletinden bahsetmek istiyorum. 

İlk olarak ambalaj olarak çok tatlı ve kullanışlı klasik narsın yüzeyi yok yani. 

İçerisinde;
Laguna bronzer 
Miss liberty 
Sex fantasy
Final cut 
Deep throat 



Daha önce narsın allıklarını denememiştim
Ve gerçekten çok başarılı buldum.
"Bence"mac ten çok daha başarılı allıkları
Kalıcılıkları da gayet iyi.



Bu palette benim için yıldız tek kelimeyle laguna! İlk fırsatta bir tane de ayrı almak istiyorum . 

Deep throat da yine tenime çok yakıştırdığım ve oldukça güzel duran bir renk . Kısacası her rengi severek kullanıyorum

Miss liberty de pudradan çok benim için çok güzel bir aydınlatıcı 

Genel olarak çok kullanışlı ve güzel bir palet.Boyut olarak çok büyük olmadığından seyahatlerde işimi görüyor . Makyaj çantalarıma gayet rahat bir şekilde sığıyor

Bu palet acaba fiyata değer mi diye (190₺) alıp almamak arasında çok gidip gelmiştim sınırlı sayıda da olduğundan her sephoraya gittiğimde eksiliyordu🙈

Tam 2 tane kalmışken birisini ben kaptım iyi ki de almışım 
 

 
Sevgiler ...

İnstagram;theworldofbasak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder