İzleyiciler

İzleyiciler

28 Haziran 2015 Pazar

Haziran Ayı Favorilerim!

Herkese merhabalar haziran ayı boyunca sıklıkla kullandığım ürünlerden kısa kısa bahsetmek istiyorum


Hepsini bir çantaya doldurdum :) 


Saç bakımda şampuanları falan karıştırmadım sadece sprey koymak istedim.ilk olarak Gliss in bu saç açıcı spreyi saçlarım hem uzun hemde çok dolandığından bu tarz spreyler olmazsa olmaz benim için . Toni&guy sea salt spreyde resmi olmasa da favorilerim arasında bitenler yazımda ne kadar çok sevdiğimi anlatmıştım bir önceki posta bakabilirsiniz :) 

Sephoranın makyaj temizleyicisinden kaç tane bitirdim bilmiyorum göz makyajımı çok iyi çıkarıyor,theyre real maskarayı bile gayet iyi bir şekilde çıkardığından çok seviyorum. 

Pantene argan yağınıda 2-3 kez kullanma fırsatım oldu ve hoşuma gidince favorilerime koymak istedim. Kokusu çok güzel duştan sonra önce nemli saçlarıma daha sonra da kuru saçıma 1 pompa kadar alıp sürüyorum saçlarım hem parladı hem de çok güzel koktu onun dışında tam anlayamadım daha ama sanki saç rengimi de çok az açtı. Çünkü kokusu çok az benim saçımın rengini açmak için geçen sene kullandığım extra blonde spreyi anımsatmıştı bana . Detaylı yazısını mutlaka paylaşacağım :)

Halamın hediye olarak aldığı zaranın kofre halindeki parfüm setinden black olanını çok sevdim. Zaranın parfümleri kalıcı değil diye geçiyor fakat bende baya kalıcı hatta üzerime giydiklerime sıktığımda daha da kalıcı diyebilirim . Bu yüzden aldığımdan beri elimden düşmedi çantamda da çıkmadı :) tek tek de satıldığından zaraya gitme fırsatım olduğunda stok yapmak istiyorum .



Makyaj ürünü olarak ay boyunca elimin gittiği ürünler bunlar oldu.


Kaşlarımı hafif doldurmak için meet matt nude palet , göz makyajı yapmak istersem yine bu paleti kullanıyorum. H&M bronzera tek kelimeyle bayıldım! 
Yazın ten makyajından nefret eden birisi olarak face&body benı hiç rahatsız etmedğinden incecik bir şekilde sürmeyi seviyorum

Mac melba şu sıralar en sevdiğim allık he birde hot mama tabii 

Mary lou ya ise son 2 aydır geri döndüm diyebilirim. Doğru fırçalarla ve doğru miktarda sürülünce efsane duran bir aydınlatıcı fix + ile desteklediğimde oldukca uzun süre sürdüğüm bölgelerde kalıyor. 

Fix + şu sıcak günlerde kurtarıcım diyebilirim makyajımın her bir kaç adımında fixleyerek gidiyorum hem daha doğal bir görüntü kazandırıyor hemde makyajımı oldukça kalıcı kılıyor . 

Haziran ayı favorilerim bu şekildeydi umarım beğenmişsinizdir 
Sevgiler ... 

İnstagram;theworldofbasak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder